Fever...

Ja inte sången då, utan sjukdomstillståndet lider jag av just nu... När e de nog?!?

I Måndagsnatt vart skrutt lite snorig igen :( Vi var vaken ett par timmar den natten allihop. Wille verkade haft ont någonstans, då hans tårar trillade nerför små kinderna... Plutten. Så han fick sova med mamman o pappan, å ni vet ju hur bra jag sover då ;) Kl 5 när jag skulle upp för att hinna med flyget till Sthlm ville skrutt ha sin "Bänge" alias välling :) Men jag fick han att somna om en stund till. Peter tog han på dagis lite senare, då han var pigg i övrigt. Men på fm ringde jag dagis för att kolla läget, då jag hade på känn att Wille kunde vara lite trött. Å så var det, så moster Linnea ryckte in & hämtade honom redan 11.30 så han fick sova lunch hos mormor & ta det lite lugnt resten av dagen! (TACK!) På kvällen började jag känna mig dålig, köpte med mig en macka upp på hotellrummet... men efter det intaget mådde jag BLÄ - Kände mig som en uppstoppad ko! Men tänkte att de är väl för att jag knappt sovit. Orkade inte ens se klart Desp! Då är man trött *haha* Vaknade ett antal ggr under natten med "olustkänslor" i kroppen.

Igår morse var jag tvungen att låta lite smärtstillande värka i kroppen innan jag kunde ta mig ur sängen. Den där uppstoppade känslan var kvar :( så det var lite synd på smaskig hotellfrukost... Tror jag hade feber hela dagen för fick fylla på med smärtstillande för att orka med dan. På kvällen när jag kom hem var det liggläge som gällde. Fick inte i mig ngn mat heller & mådde riktigt pissigt! Wille mådde dock lite bättre & faster Johanna hämtade hem Wille tidigare från dagis! (TACK)

Idag ligger jag i soffan & försöker kurera mig. Mår lite bättre i magen, men har ju inte ätit på 24 timmar så finns väl inte så mycket att må illa över ;) Peter kom hem imorse & körde Wille på dagis, fanns inte på kartan att jag skulle orka med det... så jag sov en stund till & som sagt mår lite bättre & ska prova äta lite...

Imorrn var det tänkt att jag skulle gå på lunchteater med mina kollegor, men så blir det nog inte. En snäll kollega köper min biljett av mig!

Här kommer en bild på skrutt, Rasmus bäddade ner honom i vår säng i helgen & satte på Teletubbies... så härligt å se syskonkärlek :)






Kommentarer
Postat av: Viktoria

ÅÅååååå... vad jobbigt...

Hoppas att du blir bättre snart.

Kraaaaam.....

2009-12-03 @ 13:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0