Seeg...

Ja idag är en seg dag efter en "blöt" julfest med Peters jobb :)

Igår var vi som sagt på Wretmans på julfest. Vi bjöds på champagne, 3-rättersmiddag & fri dryck hela kvällen lång *ler* Ngt senare på natta kände jag verkligen att nu är det H2O som gäller *skratt*
På natten vart Peter dålig, trodde först att det berodde på dryckjomen under kvällen ;) Men det visade sig kanske snabbt att så var inte fallet. Peter trillade dit :( Vi som trodde att vi borde klara oss nu... Så jag kröp ner i Rasmus säng inatt. Ville inte vara i närheten o riskera att bli sjuk!! Var dock upp ett par ggr inatt för att "hjälpa till"... Samarit som man är ;)

Idag på fm kom faster Johanna hem med skrutt. Han hade haft det så bra, sovit länge oxo, allt för att göra faster sin nöjd *ler* SuperTACK Johanna för hjälpen! Pratade med fam Hallin för att meddela att vi måste ställa in middagen pga sjukdom IGEN :( Vi bestämde iaf att vi måste få till ett kafferep innan jul, så Wille kommer ihåg sina gudföräldrar! Peter har bara sovit hela dagen, så jag stoppade ner skrutt i vagnen & travade ner på stan en sväng... Behövde få komma ut & passade på att göra lite ärenden. Wille sov hela tiden & de e ovanligt när man går i affärer *skratt* Han vaknade på vägen hem när vi skulle handla på lillKonsum - duktig kille!

Jag har iaf gjort en GOD middag ikväll. Vi hade ju planerat att bjuda på Röding som vi fått av faffen... O den va ju bara tvungen att tillagas ändå. Gissa om det blidde ngr portioner över? De va ju bara jag som åt *haha* Peter har testat CocaCola till middag iad ;) Nu hoppas vi bara att han e piggare tills imorrn. Wille vill inte riktigt äta mat än heller... Youghurt, frukt, soppa & macka går ner... Appropå de så vägde jag honom häromdagen & vågen visade ca 11 små kilon. Han har nog tappat lite vikt denna eländiga höst! 

Ska nog gå å göra Wille sällskap i sovrummet nu tror jag...

Hej hopp!

'Manam' är en av Willes favoriter :) Sötnosen!




Kommentarer
Postat av: Kicki

Hallå där gammfyllosar! ;-)

Det lät ju riktigt trevligt, förutom stackars Peters magsjuka då ;-).



Jaaa du, jag vet inte när vi ska ta och träffas?

OM ni kan och vill, fast då är väl inte Rasmus hos er... så kan ni komma på en fika på torsdag.

Jag jobbar alla kvällar utom torsdag och söndag.



KRAAAM ( på avstånd, jag vill INTE bli sjuk... )

2009-12-13 @ 21:56:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Viktoria

söööööööööt.....

2009-12-14 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0