Blitt med slalomskida :)

Hej svejs!

Yes, jag har blitt med nya slalomskidor :) å då menar jag slalomskidor... har en storslalomskida sedan tidigare och kände att jag skulle vilja en skida åt det andra hållet nu. Så i dessa REA tider fyndade jag ett par för HALVA priset! Ååh va kul det ska bli på sportlovet. Men jag kunde inte välja förräns jag pratat med fadern "som kan branchen" :) Tack för tipsen PAPPA! Gissa hur SNYGG jag kommer vara i backen på Sportlovet - säger bara de: SE UPP *asgarv*

I Måndags var vi ju på hockey - hejjade å hejjade - men inte hjälpte de ;) Faster Johanna med kompis Lotta var barnvakt åt WillePille & det hade gått så bra så, THANKS Johanna! Jag lämnde även åter den slalomhjälm jag köpt & hittade på rea i annan butik ;)

I Tisdags köpte jag slalomhjälmen igen, men 300 pix billgare :) På kvällen var jag på Waynes med Oxsta tjejjerna... Mycket trevligt att surra strunt, skvallra å skratta ett par timmar!

Igår var "faster" Malin barnvakt till Wille då Peter skulle på möte på jobbet på eftermiddagen. Det hade visst oxo gått jättebra & vi (eller Peter) tackar för hjälpen! På kvällen for jag hem till mor & far för att få mina gamla *fniss* slalomskidor slipade & Peters skoterbyxor lagade av våra proffs inom områdena hemma på gatan på Skönsmon *ler* TACK!!! Mor & Far ska ju även vara barnvakt åt Wille sportlovsdagarna vi är i Vemdalen, så mormor fick veta lite tider för mat & sovning osv... satt även på Ticnet & inväntade biljettsläpp... men kan inte avslöja till vad ännu *ler*

Idag har jag lunchat med gubben & lill-sonen på stan, det blidde Piccolo - trevligt! Efter det besökte vi som sagt sportaffärerna & jag är nu ett antal tusen slantar fattigare :/ Men känns nog helt OK på Måndag när jag svishar ner för backen :)
Vi har även "idag" hållt ihop i 6 hela år jag & gubben... fatta?! Knappt jag gör det ialla fall :) De e mitt rekord ska ni veta *skratt* Å inte är det mycket när jag vet att mor & far firar 30-årig bröllopsdag i höst *ler* Men om jag får bli fru Nilsson någon gång i mitt liv återstår å se........................................?!

Ikväll ska jag till Timrå på genomgång (arbets schema) inför Rasmus hockeycup som börjar imorgon = helgen uppbokad (som vanligt)! Plus att vi åker på Söndag med gänget till Vemdalen - totalt 16 pers är vi & det ska bli SÅ SKOJ!

Så hinner jag inte uppdatera här innan resan så dröjer det nog till efter lovet, men då har jag isåfall desto mer att förtälja :)

HaiDiHoo!


Så här ser jag ut när jag INTE är glad *skratt*
Ps. Ser ni va fint köksgolv vi helt plötsligt har?! :)


Men efter det här - ÄR jag glad igen :)


Hmm ? Inte snusar väl du pappa?!  *ler*


Härligt å se bröderna tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis på 6 års dagen!



Och självklart till de nya skidorna. Det gillar Åsa ;)



Vi ses snart!

Kram

Åsa& Viktor

2009-02-26 @ 21:02:35
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Postat av: Marléne

Heeej!

Var tvungen att kolla om du bloggat om fjällenresan...men inte då :). Hoppas ni haft trevligt iaf!

2009-03-06 @ 10:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0