Mini Semester

Halloj!

Ja imorrn vid lunch drar vi på mini semester ner till Stockholm... skööönt :)

Igår efter jobbet plockade Johanna upp mig, eller ja vi bytte chaufför... Och för att ta mig ut från bussfickan så fick jag smyga ut nosen på bilen. En surkärring gav mig onda ögat så jag svängde ut bakom henne istället. Sen skulle jag byta fil & lyckade svänga liiiite för snävt så jag touchade hennes bil :( Bromsar in & tänkte säga att vi kan ju stanna längre fram å se hur det gick... men då vräker surkärringen ur sig: "Kör du på mig å"... puckad eller?!? Ja självklart körde jag in i henne med flit, det e ju gratis å repa bilar! Sen drog hon bara, vi stannade till för att se om hon hängde efter, men icke. Jajja, så nu har vi tyvärr en liiiten repa bakdörren *suck* Peter for & jobbade en sväng innan vi for o gjorde vi lite ärenden inför helgens bravader.

Idag har jag jobbat hemma... Kan ju lika gärna sitta här & inte göra någonting som på kontoret. Vi har även lunchat med Jenny, Noomi & mamma Elisabeth på Birsta idag :) På eftermiddagen kom farfar & Mona förbi för att hämta upp Willes packning inför helgen. Han ska ju få vara med dem när vi roar oss i Stockholm :) Ikväll ska jag prova lite kläder & packa i ordning allt.

Imorrn vid lunch drar vi söderut, så fort Jessica tentat klart, Peters brors tjej som åker ner med oss. På kvällen ska vi hem till Peters syster Åsa & blivande man Viktor (födelsedagsbarnet) för att umgås. På Lördag blir det lite besök i City på dagen & på kvällen ska vi på 30års kalaset :) Söndag bär det av hemåt igen, när vi väl är pigga & körklara ;) Vi har sån tur att vi fått låna Peters andra syster Cecilias lägenhet på Söder... vi är såå tacksamma!!!

Ha en skön helg gott folk!


En av mina favoritsysslor - KLÄTTRA - gillar inte mamma & pappa ;)


Lunch på cafe Charm


Här har jag mina nya brills - by the way :)


Noomi e ju så skojjig :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för en supertrevlig lunch!!! :-D

Måste vi göra om snaaaart!

Nu står Noomi ute på farstukvisten och sover efter en energikrävande shoppingrunda. ;-)

Hoppas ni får en härlig helg i hufvudstaden. Kom ihåg att ta mkt bilder.

Kramisar!

2009-03-26 @ 18:08:44
URL: http://www.gronviken.se
Postat av: Anonym

Ja vi ska göra vårt bästa!!

Ha det så bra därnere!



Najsiga brills förresten!!!



Kramar!!



2009-03-26 @ 20:35:49
Postat av: Stora lillasyster!

Var från mig det där... ;-)

2009-03-26 @ 20:38:30
URL: http://eriksmamma.blogg.se/
Postat av: Åsa

Så kul att ni kom! Vi ses till påsk. Jag ska hälsa, Hälsa hem du med. Kramis

2009-03-30 @ 08:42:35
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0