Trevlig helg

Hej,

På Torsdagen återgick vi till vardagen igen - Wille på dagis & mamman på jobbet.

I Fredags kvällen passade jag på att storhandla ensam när väl Peter var hemma ;) Sen lite middag & mys hemma bara... de behövde vi!

Igår hade guben bestämt sig för att faktiskt vara hemma & inte jobba. Tror ni det blev så? Haha, näe ;) Vi började iaf dagen med att lämna in lite vinterprylar på bytesmarknaden. Sen hem för att förbereda lite inför middagsgästerna som skulle komma. Farfar, Mona & faster Sandra kom på en eftermiddagsfika oxo. Vid en 18-tiden kom fam. Romö på middag... & traskade hemmåt först vid en halv 1 tiden :) Vi hade en himla trevlig kväll med mycket prat & barnen lekte för fullt!

Idag har jag vart hemma mest hela dagen... diskat undan lite efter gårdagen o sånt - vart lite slö efter gårdagen *S* Peter drog tidigt imorse på jobb som vanligt. På eftermiddagen hämta jag lite stålars från bytesmarknaden - en riktigt lyckad affär :) 6 av 7 prylar sålda! Sen for jag till Kovland för att hejja fram TIK´s 96 lag. Å de vann såklart :) 4-2 = stolt mor!

Imorrn återgår vi till vardagen igen... ja inte Rasmus & Mikaela då, de har ju höstlov :) Vi ska även på första kvartsamtalen för lille sonen på dagis :) Ska bli spännande faktiskt!

På Tisdag säger vi Grattis på 30-års dagen till mor o far :) de har vart gifta i 30 år... undra om man själv nånsin kommer få uppleva det *fniss* Hoppas ni får en fin dag & vi ses på kvällen!!

På Onsdag drar vi söderut på minisemester med barna! Vi ska till Sthlm & bo på hotell & "chilla lite" som Rasmus säger ;) Få se va vi hitte på!

Hoppas ni får en fin vecka!

 Tycker ni jag ska va orolig???  *ler lite*

 Bröderna bus :)


  Fika besök :)

 Fam Romös på middag!


 Han gillar redan hockey ;)

 Å fotboll ser det ut som på mössan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0