Business trip

Hej,

Ja nu sitter jag på hotellrummet & uppdaterar bloggen igen... som vanligt varannan vecka *ler* Lite DISER bilder & Lucksta bilder, så titta o njut/skratta.

Igår var vi på banken för att lägga om lite lån, amortera mer & spara mer... Bra va?! :) Snälla sis Linnea hämtade Wille på dagis & passade honom hela eftermiddagen medans vi arbetade & prata pengar ;) TACK GUMMAN - Guld värt & vi tar tacksamt emot hjälp igen!!! Efter det var det tänkt att vi skulle handla, men innan vi var hemma & hade fått i oss sen middag var vi för trötta... Jag skulle ju packa inför Sthlmsresan & Peter packa för Willes dag hos farfar & Mona eftersom dagis är stängt på Onsdag.

Idag har jag haft en körig dag på kontoret, men det är bara roligt! Hellre mycket att göra än åt de andra hållet. Hann faktiskt med ett besök på HM på lunchen & där delade de ut 20%s lappar... såååå Ja, ni kan ju gissa resten *haha*
Wille hade visst vart jättetrött på dagis stackarn, så de hade fått lagt honom för att sova en stund redan kl 10. Han va ju gå på dagis redan kl 06:30 imorse eftersom jag flög så tidigt. Han var visst lite kinking hos farfar o Mona oxo... antagligen supertrött även då. Så jag hoppas & håller tummarna att han sover gott i natt så Kalle & Mona får sova :) TACK SÅ MYCKE för hjälpen!

Imorrn kväll återvänder jag till Sundsvall igen... rätt skönt med bara 1 natt borta. Å hoppas jag hinner snusa på skrutten innan det är läggdax!

Bästa "minsta syster" :)

I sin snyggaste pose *HAHAHA*


Här kommer lite bilder på Wille & Ecke från in Söndags:

Busunge nr1


Båda busungarna!


Leker på Eckes rum


Wille provar Eckes solstol som han fick i dop present av oss :)


Moster var favorit, Wille vägrade släppa henne *ler*


Kommentarer
Postat av: Linnea

WHAT?! xD Hahahha, man måste ju visa sin skönaste sida oxå^^ När sjutton var det där, lääängesen! :O:D ´Var så roligt så, Ninna ska hämta på dagis igen nått framöver ;)

2009-09-09 @ 17:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0