Närme 40 än 30 *hmm*

...Ja den högaktningsvärda ålderna har jag uppnått idag *ler* Och firar MIN dag gör jag på hotellrummet i Sthlm med sallad till middag, en påse Naturgodis & en Zingo till Mästarnas mästare. Tja - helt ok!

Imorse var en tung morgon, kunde inte somna igår kväll & har sovit dåligt inatt, så när kl pep 04.45 var jag inte särskilt glad ;) Trots det så är jag inte så jättetrött just nu & dagen har flytit på bra. Efter jobbet strosade jag lite på stan, det var ju REA på NK bland annat ;) Så mycket shopping blev det inte tyvärr, men det var en fröjd för ögat :)

Ska väl glutta lite på TV nu & sen försöka få lite skönhetssömn...

Avslutar med att säga Tack för alla grattis SMS & hälsningar jag fått idag!


Bild hämtad från Systers galleri i Lördagsnatt *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0