Dag 2 på min nya blogg :)

Tja igen!

Då har jag lagt upp lite bilder från min gamla blogg... försöker förjäves logga in på den för att hänvisa till denna... men icke!  Har även försökt kategorisera "blogg" & bilder var för sig...

Så kika runt lite bland mina bilder jag publicerat & kommentarer är ALLTID skoj  :)


Ikväll kommer en lyftkran & ska hjälpa oss ta ner den stora otympliga tallen mitt på gården... hoppas det blir bra!
Och jag ska på föräldramöte på skolan.

Ha en skön kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anna Lindgren

Så har jag då hittat hit och kommer att bli en stadig läsare;)
har själv en blogg nogg.se/probiotica
Hur har du de med magen?
stora kramen

2008-04-02 @ 14:36:20
Postat av: Åsa

Fin blogg Pernilla!
Hoppas att allt är bra. Hälsa hem! Kram //Åsa

2008-04-03 @ 08:06:59
URL: http://asaehrnholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0