Kinkig!

Goddagens!

Igår kom som sagt en stoor lyftkran hem till oss & kapade den JÄTTETALL vi haft - så nu e den borta :) & för tillfället har vi ett tjusigt barbord i "Tallstam" istället! Ca 3 ton stock liggandes på gården & en MASSA ris som ska fraktas bort... med andra ord vi vet vad vi har framför oss med att få bort allt detta från tomten! Någon som vil ha lite Tall att elda?! Hör av er :)

Jag var dessutom på föräldramöte på skolan - lite info inför 7-9 & valen inför 6:an för sonen. Mycket bra info & lite rundvandring i våra fräscha lokaler. Blev naturligtvis även sammankallande för den klassföräldraträff vi måste ha om vi ska få till en klassresa för våra barn innan de kanske splittras lite... Vi har lite ideér med ofta saknas pengar till det man skulle vilja göra för barnen...

Var med om en lite lustig grej också på skolan, hann bara in i lokalen så kommer en dam & försöker beskriva min bil (hon lyckas inte pricka in 1 rätt *S*)... Det visar sig att jag måste flytta bilen för den står på hennes plats då hon vill ha motorvärmare! Jeeesus! En vardagkväll & jag antog att det var en massa lediga personalplatser (ville ha nära till bilen)! Så det vara bara att trava ut med henne & flytta bilen 1 snäpp!!! Kan man va mer kinkig för mindre?!

Så här med bara drygt 3 veckor kvar (hoppas jag!!!) så ska jag nog packa väskan ikväll så den är klar. Har vart ett par dagar med mycket "känningar" vilket är helt normalt... men ändå :)  Igår ringde även babyproffsen för att meddela att sängen finns hemma - så det blir till att punga ut en hel del igen då *ler*

Imorgon är det arbetsrocksfinal & jag hoppas jag mår bra & orkar så ska vi gå på Railway saloon för att heja fram Mats band Cover up! GOOD LUCK!

image46

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0