Trasig diskmaskin :(

Morrn!

Japp, pappsen kom förbi igår & kikade på diskmaskinen. Det visade att det varken var ngt lätt fel eller billigt att laga :( Så ev. åker jag för att titta på en ny senare... för att vara utan diskmaskin en längre tid har jag INTE lust med ;) Igår diskade jag ALLT som var i maskinen (dvs proppfull)... blev ngr omgångar. Var även flitig & slängde lite återvinnings grejs så bilen har ett bagage vi kan nyttja igen :)

"Kompis" fick även en jättesöt body av Lill-Moster :) Jättesöt brun med små apor & hon var noga med att berätta att det är en designad body från Danmark!  Tack så mycket Linnea!

Igår ringde det av bara tusan tror jag ;) Har man inte hört av sig på ngn dag så tror folk att nu e de dax *S* Men försöker uppdatera bloggen var eller varannan dag så... när det går föör många dagar - då kanske :)

Idag efter lite arbete på fm kanske jag far på Birsta & tittar på en maskin (Pet skulle smita ifrån en stund). Efter det blir det en fika på stan med mammsen & systrarna - riktig familjedag *ler*. På eftermiddagen väntar ett besök hos barnmorskan som var lite osäker på om vi skulle boka in detta besök... men som sagt - jag är mer & mer inställd på att det blir som med RasseBoy... flera veckors väntan kvar innan han/hon vill titta ut :) 
Ikväll e det även dax för lite planering inför en klassresa med sonens klass...

Å de bästa av allt: 'De desperata hemmafruarna' börjar på TV igen ikväll *Yihooo*

Ha en bra dag i det härliga vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0