3 månader & födelsedagskalas

Hejsan!

Ja... Wille är hela 3 månader nu... Va fort de går! Han babblar o babblar... vill bara sitta upp för ligga är tråkigt ;)

  *LOVE*

Idag säger vi grattis till kära far som fyller 39 *leeeeeeeeer* STORT GRATTIS PAPPA!!!

Förra fredagen var vi på bröllop på fredagen... Grannarna som gifte sig i Lögdö kyrka & hade därefter festen hemma i trädgården. (Vi hade sååå långt hem på natta *ler*) MYCKET trevlig fest med många roliga överraskningar, bla var trollkarlen Love Melander där & underhöll... Kl 03 ramlade vi över muren för att koja. Wille hade turen att få sova hos mormor & morfar den natten :) TACK SNÄLLA för hjälpen!

 

Lördagen blev en heldag på stan då vi kikade på drakbåtsfestivalen & blev kvar tills kvällen.

I Måndags tog jag & Ulrika (grannen) barnvagnarna på en prommis & därefter en lunch på nya Baristan. Vi gick 1½ timme!!! Så nog fick jag motion den dagen :)

I Tisdags kom först Terhi & Linn på besök... även mormor. Efter det for jag o Wille ut till Grönviken för att hälsa på Jenny & Erik. På kvällen vart vi bjuden på middag till Kimmen & Marlené - såååå himla god mat bjöd de på & vi hade riktigt trevligt! Typ fondue, bara det att jag inte kommer ihåg vad de hette :) Men en sån vill jag ha iaf!!

  

I Onsdagskväll var vi på Lörudden på middag - tack vare att Peter hjälpt en familj så bjöd de på 3 rätters... OM de va gott?? - JAAA! Farmor & faster Johanna var barnvakt åt WIlle den kvällen - TACK för hjälpen!

I Torsdags gick jag först på stan med syster & Erik. Vi skulle handla present till pappsens födelsedag... men det slutade med att vi fyndade lite rea till pojkarna & åt en god Sushilunch! Efter det fick Wille sitt första vaccin... 2 STOORA sprutor i vardera ben... nr 2 gjorde lite ont tyckte han så då fick mamma trösta! På kvällen kom farmor & faffen på besök... har hjälpt dem med en liten grej :) Å jag fick nyplockade kantareller :) MUUUMS!!! Farfar & Monas vovve Vilma kom till oss för att vila upp sig lite från sin kompis Jimbo - en liten valp som Peters bror Patrik har... en liten vilde *ler* Så Vilma skulle få lite lugn å ro några dagar hos oss!

 

I Fredags for jag o Leila till Skatan för att fika & umgås... deee va inte igår :) Mycket trevligt. På kvällen tog vi det bara lugnt, lite ost o kex & film... Mysigt!
 


I går gick jag på Selånger marknad med svärmor & svägerskan... Peter, Wille & Vilma tog det lugnt hos farmor under tiden. Efter det gick jag faktiskt på Giffarna... har inte vart på en match sedan i våras... lite skoj! På kvällen grillade vi & gick vi över till grannarna för att se lite OS. De hade tagit ut teven på gården, så vi myste med ett glas vin & trevligt sällskap ett par timmar tillsammans med dem.

Idag har vi städat bilen mycket noga... de va inte igår :) Grannarna bjöd igen över oss på kaffe & att se lite OS på teven i trädgården. Så vi spenderade ngr timmar där idag igen! Så roligt med så trevliga grannar! På kvällen for till mormor & morfar då morfar fyller år idag :) Wille fick på sig sin nya tröja jag överraskat Peter & brorsan Rasmus med *ler* Vi fick även mycket gott fika hos mormor! Han fick också ett par jättesöta byxor av moster Nea som hon köpt på sin semester - Thanks sis!!!

  - Snygg va?!

Nu har Peter semester, så vi får se vad veckan har att erbjuda... vi ska väl planera lite för resan till Gotland för på Söndag bär det av till Sthlm & Måndag morgon går båten till Gotland. Min kära syster Linnea ska ju följa med oss, bla som "nanny" under själva bröllopsdagarna!
Vi trodde vi skulle få igen båten... men man var visst tvungen att beställa ett nytt drev från Belgien så nu vet vi inte när vi får igen den *snyft* Å dyrare än beräknat vart det med... *SUCK*

Ha en härlig vecka kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj va stor han blir! Sötisen där... Vi åker till landet i helgen men kommer hem på söndag. Pratade med Peter om det. Vi hör av oss. Hälsa hem! Kram kram

2008-08-18 @ 21:36:46
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Postat av: Terhi

Hej!

Vilka fina bilder! Jag ser redan på Wille att han kommer att bli en jeans kille som får många tjejblickar på sig =)



//socionomstuderande från Alnö!

2008-08-20 @ 19:38:43
URL: http://terhi.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hmmm.... 39? Menar du inte 36?



Vad söt han är... Wille alltså... ha ha ha... och vad fort tiden går!

Ha det så bra på Gotland!

Kram!

2008-08-20 @ 21:34:05
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0