Rrrrrrrrrr...

Tjena!

Japp, Wille kan minsann säga - RRRRRR - Å han e bara 7 månader *skratt*
Han har även lärt sig att sätta sig upp från magläge & drar sig nu framåt lite på mage... Min duktige lille plutt :)

I helgen som var har jag tittat på Rasmus när han spelat hockeymatch (och lekt taxichaffis), vi bjöd över våra grannar på middag (mycket trevligt). Wille fick vara hos mormor & morfar ett par timmar i Söndags då vi hade lite samtal på hockeyn med sonen (å jag lekte taxichaffis *S*), TACK MOR o FAR & på kvällen var jag, syster, mor & far på konsert där lillasyster sjöng (så duktig så :)  )

 Försök att krypa/sätta mig upp
   Grann middag!
 Badar med mamman :)
 Systerysters skönsång

I Måndags hade vi en hemmadag = skönt! På kvällen fick jag med mig gubben till Birsta för att kika på julklappar till storbarnen... vi hamnade även på Ikea & av en märklig anledning kom vi hem med ett nytt vardagsrumsbord & matta *ler nöjt* Det vart ett lyft! Nu kan vi ha kvar ful-soffan ett tag så Wille-man ska gegga ;)

  Nytt fräschare vardagsrum!

I Tisdags var det grannprommis med Ida, Nike å mammor :) efter det fikade vi hemma hos oss. Stora sonen & jag bakade även peppisar! Ska baka med Mikaela nån dag framöver också, sen e det bara peppishuset kvar - när jag nu ska göra det *S* På kvällen for vi till fam Nyberg/Andermyr & gratulerade Samuel på hans 8-års dag :) För övrigt så ska de följa med oss till Vemdalen på sportlovet *ler* KUL!!!

 Granntjejen Ida & WIlle leker
 Bakdags :)
   Hemma hos Samuel

I Onsdags var sista ggn på babysången (har SVÅRT att tro att Peter kommer gå med Wille *skratt* eller vad tror ni?!) som avslutades med tillhörande lunch på stan! På kvällen fick vi ViaSat installerat, tyvärr inte alla kanaler... så väntar på att få iordning på det *suck*

 Tittut :)

I Torsdags var vi hem till Leon & mamma Cissi på lunch & fika, å fick se hur himla fint det renoverat sitt hus :)

 Hemma hos Cissi

I dag har jag skottat 3 ggr!! tror jag (gissa om jag kommer han träningsvärk?!) Har oxo vart barnvakt till min bästa Erik = systersonen :) Farfar & pappan har meckat med farfars bil också... ViaSat reparatören har vart här & försöker hjälpa oss *suck* tyvärr är det nog fel på boxen...

  Kusinbesök på Haga!

I helgen är bara en sak bestämt & det är Sundsvalls Simsällskaps årliga Juldopp! Storbarnen är hos sina andra föräldrar så det är bare lille Willeman hemma ;) Sonen spelar både hockeymatch & innebandymatch, så tänkte försöka hinna ses något av det å. Kanske blir det något julklapps köp?! Rätt skönt att inte ha så mycket bestämt, utan ta dagen som den kommer!

Vad ska ni göra?!

HejHopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0