Premiär tur

God morgon!

I Fredags tog vi vår premiärtur för säsongen med båten!
Wille var naturligtvis med & flytvästen är väl större än killen *ler*
 

Vår färd gick till Skottsund för en middag hos Hasse & Ullis, vi blev även uppvaktad med söta kläder från Polarn & Pyret!


En härlig bild från hemfärden vid midnatt på ett spegelblankt hav - ser det inte underbart ut :)


Wille sov gott i liften!


I Lördags kom farfar Calle för hjälpa Peter med bygget av vår nya bro/farstukvist. Å denna dag var det fruktansvärt varmt... så Wille hade inte lust att sova mer än en 15 minuter åt gången & trivdes bäst inomhus eller i famnen. Så jag fick inte mycket gjort denna dag... planerna var att så gräs, olja in altan & plantera blommor :) Det sistnämnda var det enda jag hann med. Så här såg det ut på Lördags eftermiddagen:


I Söndags kom farfar Calle igen (TACK SÅ JÄTTEMYCKET för all hjälp dessa dagar!) & det fortsatte byggandet.
Det var varmt även denna dag men kortare stunder kunde sonen sova ute... & eftersom vi var hundvakt i helgen åt Spike så var han barnvakt *ler*


Framåt eftermiddagen såg det ut så här, så kan vi ta oss in den normala vägen igen:

På kvällen fick jag äntligen lite tid till att olja in altanen, då det var svalare & sonen sov en längre stund...

Igår Måndag tog vi det lugnt på morgonen & pga av värmen igen så ville lilleman inte ha långa sovstunder... tänk vad livet kan förändras snabbt *ler* Ingen idé att ha för stora planer på schemat än... Vi tog iaf en tripp till Birsta & köpte lite prytlar till honom. På kvällen hälsade vi på farmor en sväng då vi skulle få färg till bron av Göran - TACK!
Efter det kom Judde på ett besök:


Idag har vi börjat morgonen med ett bad. Och Wille har tittat på sin favoritleksak - se så glad han blir:


Tänkte se om han kan tänka sig att sova ute en stund idag då jag vill pyssla lite i trägår´n... Men vi får se :)

Ha en underbar dag vänner!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åååå han är så söt!! Nu längtar jag efter att få kramas med honom. Har stolt visat upp bilder på jobbet i dag *ler*

Ha det jätte br a och sköt om er så ses vi snart. jag hör av mig lite närmare så vi kan boka in något.
Hälsa alla där hemma!
Kramar

2008-06-03 @ 16:29:09
URL: http://asaehrnholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0