1 veckas övertid

God morning!

Igår var en relativt lugn dag. Vi hämtade bla Rasmus nya cykel & gissa om det var någon som var stolt :) Han cyklade hela eftermiddagen.
image60
Ville naturligtvis ta med sig den till sin pappa eftersom det är pappavecka nu...
Jag sa: "Ok, du får ta med den denna vecka då för att den är ny... eftersom du vill visa upp den för kompisar". Men pappan tillät inte sonen att ta med sig cykeln *suck*  Jag hade då en ledsen son som inte ville fara till pappan :( Ni som känner denna pappa vet min åsikt om honom & hur han kan bete sig när han sätter den sidan till. Det är väl någonting som irriterar honom, kanske att Rasse först fått en ny mobil & en ny cykel... att det inte alltid är pappan som köper de dyraste grejjerna! Vi har haft en del dispyter den sista tiden så jag hoppas verkligen han tar sitt förnuft tillfånga & tänker på vem det drabbar... för inte är det mig!

På kvällen hyrde vi film & gjorde hemgjord pizza *mums*

Idag är det 1 vecka sedan datumet gick ut! På Måndag ringer jag BM för att boka en tid för ultraljud... man vill se så att allting är som det ska. Vi har nu även Kimmen & barnen på besök, han hjälper Peter med installationen av stereon i båten. Demi spelar dator & jag får hjälpa henne lite då & då ;)
Sonen har sin första seriematch idag som jag hade tänkt titta på, men iom att Kimmen & barnen kom så känner jag att jag bör vara hemma & ha ett öga på dem. Vet ej ännu hur det gick för HBBK, så ska ringa sonen & få status senare. Nu verkar solen titta fram så man kanske ska gå ut & kratta lite...?!

Ha en bra dag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0