10 dagar över...

Morning!

Igår kom mamsen förbi på lunch & vi tog en sväng på Fyndlagret. Hör inte till vanligheten att jag besöker dem, men sist jag var där hade de en SplitterNy flytväst för över halva priset till småttingar som jag igår köpte. Kanske inte passar till vår lille "kompis" som aldrig vill ut... men om lille kusin vill åka med så finns det & senare i höst kanske "kompis" vuxit i den också. Så vi behöver iaf köpa en "pyttig" flytväst som håller lille huvudet på plats :) Har kikat ut en vi vill ha...
Efter det tog vi oss en mjukglass på torget & myste i solen. Lilla lillsyster kom förbi också... Trevligt att få umgås med modren så där spontant :)
På kvällen for vi på tippen med alla löv & lite skrot. Passade även på att lämna igen släpvagnen till Hasse & Ullis som vart så snäll & lånat ut den till oss i nästan 2 veckors tid TACK!

Idag blir det en lunch på stan med Jempa & Kickan! Ska bli kul å ses... de e inte alltför ofta vi kan luncha nuför tiden då fröken Sjöholm fokuserar på nått så tramsigt som att träna?! Märkligt *skratt* Jo, jag ska ta tag i mitt liv också när bebben väl vill ut! Men både sonen & denne lille krabat måste må himla bra i min mage eftersom de föredrar det trånga utrymmet motför det fria utanför ;)
Efter det ska jag på ett besök till barnmorskan, en vanlig koll. Sen väntar jag på info om när det blir ultraljud, men som sagt... trol. på fredag. Så då vet vi mer om jag blir igångsatt eller om vi måste vänta ytterligare.
Gubben ska säkert jobba ikväll så får väl pyssla lite hemma.. för det där med att ta´t lugnt o inte göra ngt är inte min grej riktigt *ler* Fast jag försöker tänka lite på vad jag gör o inte just nu då har jag såna smärtor i ljumsken då & då... de e inte skönt & benet vill bara vika sig, lite skumt!

Ha en bra dag vänner!

Kommentarer
Postat av: Anna Lindgren

meeen har de inte blivit nån bäbis ännu.. dukitg du är som orkar pyssla på ändå=)
Så freda alltså? dåå ska vi hålla tummen att den är på g då.
Stor bamse kram

2008-05-06 @ 11:09:03
Postat av: Terhi

Tjena! Antar att du inte är på BB imorgon så om du vill så kom förbi på kvällsidan och inspektera "salongen".
Jag har tänkt att fråga lite bärhjälp av Peter(Matbordet väger tungt)runt vecka 22.????
Ha de´!

2008-05-06 @ 16:02:59
Postat av: Kicki

Hej!
Tack för idag, det var jättemysigt att träffa dig och Jempa!
Hoppas det gick bra hos BM!

Kram!

2008-05-06 @ 22:12:45
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0