Äntligen :)

Ja vad säger man?!

Det är underbart... bara förnamnet :)

Nr 1: Väntan är över... 12 Maj "ploppa" han ut efter att läkarna bestämt så ;)
Nr 2: Jag har en ny positiv bild av att föda barn :)
Nr 3: E han inte sötast i världen vår lille "kompis" ?! - som numera går under smeknamnet "storebror" tills vi funnit ett passande...

image62

Jag skall uppdatera mer senare... Alla tjatar på att jag måste VILA också... har ju svårt får det ni som känner mig... Så nu går jag o gör lilleman sällskap...

En liten kusinbild bara:
image63

Som sagt, uppdatering kommer senare ikväll eller imorgon... lovar :)

Tack för alla fina grattis SMS vänner :)

Kommentarer
Postat av: Anna Lindgren

grattis grattis till lilla knodden!!
Skickar en stooor kram till hela familjen!!

2008-05-15 @ 19:39:21
Postat av: Åsa

GRATTIS! Vilken goding. Gud va sött. Längtar efter att träffa er nu. Många kramar

2008-05-16 @ 07:27:38
URL: http://asaehrnholm.blogg.se
Postat av: Jannica

Grattis till er 'lilla kompis'! Väl värt att vänta på!!
Kramar

2008-05-16 @ 15:47:04
Postat av: Kicki

Åååå, vilken sötis alltså!
Namnlös...Hmmm...Rasmus och Mikkis har väl förslag eller?
Kram på er!
Får man hälsa på till veckan?

2008-05-16 @ 17:26:27
URL: http://www.fyraben.com/Lava
Postat av: Johanna

Han är verkligen söt! Härligt att du fick en bättre upplevelse av förlossningen den här gången.

Grattis! Hoppas vi ses snart!

2008-05-19 @ 17:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0