Ny månad & 5 dar över...

Hallå!

Igår var först sonen & jag på stan för att göra ärenden & kikade på en cykel. Han hittade en han ville ha & på fredag kan vi hämta denna Dirt cykel. Efter det for vi i Oxsta på lite gemensam middag & Majbrasa. Mycket trevligt & god mat. Vid en 24-tiden gav vi upp... då var jag trött & ville sova lite ifall det skulle hända ngt... men ICKE!

Idag var det tänkt ett besök på Hamstugan & en sikmacka... men sällskapet jag skulle åka med är lite trötta idag *ler* så vi får ta det en annan dag! Peter & jag har hunnit ut & köpt en nya mobil till honom då han tappade sin i vatten igår så den vill inte fungera längre. Vi har även fått Rasmus gamla cykel såld nu på morron & vi fick en bra slant för den faktiskt!
Snart kommer syster med fam. på en fika för att gratulera Peter lite i efterskott... Å ikväll ska sonen spela vänskaps match så jag hoppas vädret blir bättre... kallt å stå där & hejja annars *brr*

Nä nu ska jag nog slänga ihop en sockerkaka.

Vi hörs gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0