Grattis Wille!

Hejsan!

Idag gratulerar vi Wille på hans ½-års dag :) HURRAAA!!!

I Fredags hade vi farfar Calle & Mona hemma hos oss på middag. VI bjöd på Älgstek (såklart *ler*) med kantarellsås & pressad potatis. Peter sa flera ggr att det var gott, så jag måste verkligen ha lyckats *skratt* Efter det åt vi lite farsdags-farfars-tårta :)

 

I Lördags spenderade jag dagen med syster & son på Alnö & Birsta. Emma handlade lite julklappar...

 

I Söndags for Mikaela, Wille & jag till farmor & faffen för att gratulera på farsdag/faffensdag som vi uppfann :) Kl 17 åkte Emma & jag hem till pappa Jan för att överraska honom med ett restaurangbesök! Han fatta ingenting förrän vi berättade. Han funderade lite varför inte barnen var med, då mamma lurat i honom att vi skulle komma & äta med dem *fniss* Det blev en trevlig kväll på restarang 7 kryddor & pappa hade inte ätit där så det var lyckat. Efter det åt vi lite tårta med mamma hemma på Radiogatan! Eftersom Pappa Peter jobbade så uppvaktade vi på kvällen med lite presenter... bla så fick han/Wille hakklappen på bilden nedan :)



I Måndags träffade jag en kollega som är mammaledig. Köpte med mig lunch & for till Nolby. Trevligt att ses & snacka lite bebisar :)

I går åkte Wille & jag till mormor, då jag ska sy om ngr kjolar... eller... Mamma skulle göra det åt mig *ler* TACK MAMMA! På kvällen hälsade vi på hemma hos Kina, Lea & Jonna & Kina tillagade jättegoda köttbullar av den älgfärs jag tog med :) Och vi fikade smaskiga muffins & barnen umgicks... bland annat med Singstar :)

  

Idag fyller WIlle 6 månader... min lilla plupp har blivit SÅÅ stor :) Usch va tiden rinner iväg... Han fick en lite plast racerbil av mormor i halvårs-present :) Wille har även spenderat dagen med henne då jag vart hos frissan & blivit ompysslad. Lite mörkare & kortare, det var väldigt slitet så det behövdes!

Resten av veckan så ska jag städa, måste hitta en födelsedagspresent då jag ska på 40-års fest på Lördag.
Ska även jobba lite för sonens hockeylag då, så WIlle blir hos farmor & faffen från tidiga morgon tills Söndag då jag förhoppningsvis är pigg & alert igen *skratt* Eller?! Beror väl på 40-års partajet... i vilket fall ser jag fram emot det då det var LÄNGESEN jag var på galej!

Ha ett skönt veckoslut!

Kommentarer
Postat av: Kicki

GRATTIS Willegubben! Vad fort tiden går...

Ser att du varit hos frissan, blev säkert supersnyggt!

Jag har faktiskt bokat en tid jag med... herregud, det är åååår sen sist!



Det går inte att klicka på bilderna..

Kram!

2008-11-12 @ 21:21:03
URL: http://www.fyraben.com/Lava
Postat av: Hanna

vilken av klänningarna tycker du är den snyggaste i mitt senaste inlägg? :)

2008-11-12 @ 21:33:43
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Åsa

Grattis Wille! Kramar från Åsa & Viktor

2008-11-13 @ 10:09:34
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0