Nyfrissad

Hej!

Japp,å det är inte jag som klippt mig igen ;) Utan jag har idag klippt bort lite hår på Wille-man :) Så nu är han ljus helt plötsligt!

I Måndags lunchade jag med Jenny, mycket trevligt... ååh va magen växer, snaaart kommer Willes kompis ut :)

I Tisdags kom kusin Erik & h'älsade på Wille & mig. Jag var barnvakt en stund medans syster "badade". Det gick så bra så, men det är skillnad med en snart 1-årng jämfört med Wille *ler* Måste se över säkerheten här hemma när Wille börjar gå :) Bjöd syster på lunch & sen tog vi en prommenad, vi slank även in på Pirum-Parum (barnbutiken här på Haga) o OJ va de har mycket fint, skulle kunna shoppa ihjäl mig om jag hade pengar...

I Onsdags vart det en lunch på Tant Anci med Leon & Cissi. Men först vägde & mätte jag Wille. 68,5 cm & 8,4 kg bebis :) På kvällen stod jag i kiosken på Eon arena för Rasmus hockeylag. Farbro Jens & Mailn var barnvakt till Wille då Peter jobbade! Tack så mycket för hjälpen :)

I Torsdags kom Cissi, Vincent, Leon, Sofie & Alina hem till oss på en fika :) Jag gjorde en jordgubbspaj med vaniljvisp, riktigt gott. På kvällen var jag på Ljusparty med syster... mycket fina ljus & lyktor men framförallt härliga dofter!

I Fredags tog jag en prommenad ner till kontoret. Fikade lite med mina kollegor & uppdaterade mig inför årsskiftet då det är dags för mig att återgå till jobbet. Då är det tänkt att Peter ska vara hemma med WIlle tills hösten.
På kvällen när de stora barnen kommit for vi till Birsta för att hitta lite pjäxor, stavar etc inför vintersäsongen. Vi har ju bokat en FAAANTASTISK stuga i Vemdalen på sportlovet... finns ngr platser kvar om någon är intresserad att hänga med! Hör då av dig :)

I Lördags for Peter med Wille & Mikaela till Matfors & simtävling. Jag gjorde ett litet ideellt jobb åt hockeylaget & sonen var med kompis & tränade såklart. Han tränar i prinicp varje dag nu o är det inte match på helgen - så tränar dem ;)
Det gick iaf bra för Mikaela, hon persade på det mesta hon ställde upp i & kom hem med ngr medaljer.

Idag satt vid datorn & det var alldeles tyst, Mikaela är med farmor, Rasmus tränar (såklart) & Wille sov ute i det fina vädret. Har gått igenom lite babygrejjer som jag tänkte att Jenny & Erik skulle få låna till skrutten som vi väntar på :) För han jag bor med... ja, jo som vanligt, han jobbar *suck*

Här är lite bilder från veckan som varit!

 Brorsan roar Wille
 Hoppgungan e SÅ kul!
  Spana in Willes tröja!
   Cissi, Leon, VIncent, Sofie & Alina på besök!
  Innan & efter Mikaela tävlat!
   Faster & Extrafarmor med Wille på simtävling
 Wille före haircut :)  Och efter :)


Ha det gott folks!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad fin han blev! Han såg lite äldre ut innan klippningen, hi hi hi...



Jaa, vad säger du... ska vi ta en lunch eller fika i veckan. Jag är ledig måndag, tisdag, och onsdag kväll, fast då har ju Samuel brottning.

Vi kan höras!

2008-11-23 @ 19:04:24
URL: http://www.fyraben.com/Lava
Postat av: Åsa

Fina Wille. När man ser alla helgens bilder så önskar jag att vi bodde närmare er :) Lite avis på alla som får träffa era barn. Kram på er!

2008-11-24 @ 08:11:23
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Postat av: Eriksmamma

Sicken snygging! Ännu mer lik kusin nu ju!!

Ses på torsdag! Kramis!

2008-11-24 @ 19:39:26
URL: http://eriksmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Pernilla!

Kul att du tittade in hos mig o :)

Men vilken tid det tar det här! att blogga, o titta runt hos alla andra...



Du sparade väl en liten hårlock, när du klippte Wille.. :)

Kram Hanna

2008-11-27 @ 14:44:57
URL: http://hannashantverk.blogspot.com
Postat av: Kicki

Hej!

Tack för senast, vad roligt att träffas, även om ögonen kliade och näsan rann... ha ha ha...



Kommer Rasmus med den 9:e eller menade du nu på söndag...?

Samuel blev i vilket fall JÄTTEGLAD att Rasmus ska komma!

2008-11-28 @ 08:48:52
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0