Fotboll å simning

Hejsan!

Ja då har vi vart på simtävling & fotbollscup... Å WIlle kan nu rulla över på mage själv också *stolt mamma* Att rulla från mage till rygg har han kunnat sedan en månad tillbaka ungefär... så lägger man honom på filten & tittar några minuter senare så kan han hipp som happ ligga utanför filten då han nu kan förflytta sig :) Skojjigt!

I Fredags fyllde min vän Leila år - Jag säger GRATTIS i efterskott!!!

I Lördags var jag, Wille & Rasmus på sporthallen för att kika på syrran Mikaela när hon tävlade. Hon kammade hem totalt 7 medaljer totalt under helgen ;) Gissa om hon var stolt *ler* Pappa Peter hade den stora äran att vara funktionär denna helg!

  

Wille premiärbadade i bassäng för första ggn. Plasken på sporthallen var det som gällde.. Å OJ va det var mysigt att bada tyckte lille Wille!

  

I Söndags var jag, Wille, kusin Erik & Emma i Essvik för att titta på brorsan Rasmus när han spelade fotboll. Det var en kall blåsig dag så vi hade klätt oss rejält. Brorsans lag tog sig till B-slutspel & semifinal, där de tyvärr åkte ut. Det var en lång dag utomhus så vi var rätt trötta allihop på kvällen.

     

I dag var Wille & jag med i SundsvallsTidning, en artikel om babysång - kolla in:
http://www.st.nu/nyheter/familjeliv.php?action=visa_artikel&id=763752 

Emma & jag har även vart på stan & gjort lite ärenden... På eftermiddagen tog vi även upp båten *snyft* för nu är säsongen slut får i år... så nu har vi 2 boat´s på gården :)

 

Imorrn ska först Wille & jag gå ut på prommis med Ulrica & Nike, sen tar vi oss en sväng på kyrkis. Hoppas lilleman är lugn på eftermiddagen så jag kan klättra upp i båten & börja städa ur lite smått. På kvällen kanske vi ska till Mormor Mona som fyllt år under deras Mallorca semester :)

Resten av veckan blir det väl babysång & babyprat (ramsor) med Leon, vi tänkte även åka & bada med kusin Erik... så denna vecka kommer nog gå undan den med :)

Vad ska ni göra ?!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej hej!



Ha ha ha... han trivs som fisken i vattnet ser det ut som...

GRATTIS Mikaela till alla medaljer!!!



Alva är hemma från dagis... svinkoppos... tror du inte jag har fått ett par på armen... blääää.



Kram!

2008-09-30 @ 15:28:33
URL: http://www.fyraben.com/Lava
Postat av: Åsa

Oj vad vi saknar er nu nät vi ser alla härliga bilder på barnen. Mikaela är grym ;) Hoppas att´ni inte tar illa upp om vi lånar några foton.



Kramar Åsa & Viktor

2008-09-30 @ 20:42:14
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0