Tuff arbetsvecka

...har jag haft i Sthlm...

I Onsdag lämnade jag Haga kl 06.00 för att kliva av på Bomma kl 08:00. Raka vägen till kontoret för att förbereda inför den Wokrshop vi ska ha inom projektet. Jobbade väl till en 17.30 & strosade runt på stan & shoppade lite... hittade lite söta kläder till Systersonen Petter till hans namngivning... hoppas syrran håller med :) Bodde denna gång på hotell Clarion Sign, STORT! nygbyggt hotell på norra bantoget... å det var riktigt fint & fräsht!
Wille hade det återigen bra på dagis & lyckades visst ramla lite illa väl hemma, så Peter fick åka ner till farmors jobb så tandläkaren fick titta på Willes framtänder... svårt att bedömma, men vi ska anmäla till försäkringsbolaget för säkerhetsskull.

På Torsdagen kom projektdeltagare även från Danmark & jag agerade notarie & det var livliga inlevelsefulla diskussioner jag skulle försöka ta värdefulla anteckningar om... Gissa om jag var helt tom i bollen på kvällen :)
Efter jobbet strosade jag lite till, hittade lite kul inredning till Willes rum, köpte med mig Sushi som jag avnjöt på rummet. Sen mötte jag upp en kollega som oxo bodde på samma hotell & vi tog ett glas vin i lobbyn *mysigt*.
Wille stannade idag på lunch på dagis & det hade gått bra, han ville inte gå hem när det var slut för dagen sa Peter... Å det bådar ju gott inför kommande vecka då vi ska prova lämna han ensammen oxo. WIlle som älskar att klättra lyckades även idag ramla så det blödde om läppen & han har nu fläskläpp *skratt* Farmor & faster Johanna var barnvakt hemma hos oss på kvällen när pappan jobbade på Gif matchen.

Fredagen fortsatte som Torsdagen på jobbet, fast i ngt lugnare tempo & de va jag glad över! Vid en 19-tiden klev jag innanför dörrarna i hemmet helt slut. Nog för att jag brukar kunna va lite trött efter resor, men denna gång var lite extrem & jag kände mig nästan som om jag skulle bli sjuk... På bordet stod iaf middagen serverad & jag lekte lite med sonen innan han skulle sova. MIn stora son åkte till pappan så nu är vi inne i de vanliga gängorna med varannan vecka. Skönt att det blir lite mer regelbundet :)

Ida Lördag har jag försökt leta fram en bra bild på Wille att ta till dagis... men kan inte bränna ut bilderna på skiva, vet inte vad det är för fel *suck* Har även pysslat lite & tvättat. Peter har röjt lite på tomten nedanför med grannen. Jag mår iaf bra idag, var nog bara trötteten igår som gjorde att jag kände mig hängig. Vill ut på Ikea för shoppa lite sånt som behövs... får se om jag får med mig gubben sen. För nu sover Wille i spöregnet å där brukar han sova gott!

Vet inte riktigt vad som händer imorrn - vi får se :)

Suddig bild, men det var rätt tjusigt badrum på hotellet :)


Snodde lite bilder av syrran från pappas 60 års dag :)


Jag agerar kökspersonal :)


Sonen spanar in presenten han gett :)


Pappa Mamma & Rasmus


Åååh denna bild tyckte jag var så fin på mina söner!!! Tack syster för fin bild!


Vår lilla "bebis" som nu somnar & sover i sin säng hela natten *stolt mor*


Tittut :)

Ha fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: viktoria

Guuud vilka söta barn du har.

Å vad storebror ser nöjd ut.

Och du ser inte riktigt ut som en kökshjälpa, jag är ledsen, vet inte om det har någoting med posen att göra , eller vad det kan vara.

2009-08-23 @ 02:29:50
URL: http://wwmontreal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0