Jamen då kör vi igen då!

...det kom för bara någon timme sedan en "kaskad kräka" från Wille :( Vi trodde att de bara var för att han är väldigt slemmig pga hostan. Så vi gav välling som vanligt & lade han i sängen. Efter kanske 10 minuter gick jag in för att titta till honom & då hade han kräkts igen :( Utan att ropa på oss eller grina... Lill stackarn! Så nu kommer det upp var 10:e minut typ, men han e ju alldeles tom i magen, så det är jättejobbigt för honom :( Jag har hunnit duscha 2 ggr ikväll & Wille 3 ggr *ler lite* Vi har precis kört igång en maskin med tvätt & det lär ju inte bli den sista gissar jag. Kan bli en lång natt oxo *gäsp* Just nu sitter han uppe med oss för att vi ska ha koll när han kräks & han är jättetrött lilla skrutten... 

Vi har tagit vitpepparkorn, handspriten står framme & en whiskey väntar på mig :) Men ska först hämta sonen kl 22.15 på hockeyträning, så jag får väl svepa min efter det & hoppas att vi inte faller dit! Men jag har ju åkt på allt han fått hittills, så jag är lite pessimist tyvärr :(

E ni förvånad över inlägget?! Inte :) Dags att vabba igen *skratt*  Nu bara måste han ju vara frisk som en nötkärna i vår istället ;) Planen är att det är Peter som är hemma imorrn & på Fredag får vi väl se vem, det återstår ju att se - beroende på "oss" förståss...

Sov gott!
(Det kommer nog inte jag å göra tyvärr)
 
Ja nedan bild är ju inte taget ikväll då ;)

Kommentarer
Postat av: Systra di...

Blev som fel.. ;-)



Men mosters lilla prins då!!!!

Jaha då vågar man sig inte till er då på ett par dar :-( ...



Pussa på "Glille"!!



Höres, Kramen!

2009-12-09 @ 23:11:02
URL: http://eriksmamma.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Stackars liten.

När Anna å Agnes var små så var de sjuk ofta i en period och blev så svaga både kroppsligt och mentalt.

Dom drog på sig allt.

Tillslut långtidssjukskrev doktorn dem så att de fick lov att vara hemma å bli riktigt friska å starka innan det var dax för dagis igen.

Sedan blev de inte sjuka lika lätt.

Hoppas att han kryar på sig snart, lillfisenfärtensöööötnosen.

Pussar brukar också hjälpa.



Viktoria



2009-12-10 @ 07:41:18
Postat av: Pernilla

Viktoria - lät som en bra lösning för dina barn... får ha det i åtanke om denna "fas vi e i nu" håller i sig. För nu är han ju mer eller mindre sjuk varannan vecka mellan 2-7 dagar SUCK

Peter får puuuussa på han ida :)

2009-12-10 @ 08:27:35
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0