Packningsdax

Hejsan!

Igår blev det en mkt kort sväng på stan. Willeplutt fick vara hos mormor under tiden jag fyndade ngt plagg på stan & Sköna Under (vill ju ha nått bra när jag ska swisha ner för backarna *fniss*). Som det antagligen är för alla andra oxo i dessa tider, så är kassan lite ansträngd, så känner att jag inte hade råd att shoppa mer :(
Iaf hade Wille haft det jättekul hos mormor, de hade åkt spark å lillskiten var visst jäteduktig & stod på medarna hela tiden medans mormor slet upp & ner för backen *hehe* - Tur du har barnbarn mor ;)

På eftermiddagen var det baddax i vanlig ordning & det är lika kul som alltid! Jöjja med dottern Vilja var oxo där så Wille fick lite lek kompis... Roligast nu är att få gå till stora bassängen, men han fryser så han skakar så fort han kliver ;)

På kvällen fick jag veta något jättetråkigt, kusin Ecke hade ramlat nedför källartrappen hemma hos syster & gjort sig illa... så illa att de vart tvungen att besöka sjukhuset. Skrutten hade visst haft JÄTTEONT stackarn!! Efter lite röntgen kunde man se 2 brott i armbågen på stackarn :( Så nu blir det gips i 3 veckor för honom...
Se nu till å krya på dig mitt lilla troll - Moster tänker på dig!

Idag skulle vi vart & lekt med just Eckepecke, men han måste vara stilla & har lite ont så här bara timmar efter olyckan, så vi åkte bara dit med en liten krya på dig present :) En bok att roa sig med & en Timrå-hockey-klubba som morbror Peter abosolut tyckte Ecke skulle ha *ler* ...får han väl leka med när han är piggare ;)
Istället har vi bara vart hemma & pysslat, packar lite inför morgondagens resa *längtar* Nu väntar vi på att pappan ska komma hem, det blev jobb för honom idag med.. denna snö :(

Imorrn bär det av till Åre med Peter & hans pappas familj & det ska bli underbart & roligt! Rapport kommer efter helgen då vi kommer hem igen.

Gott Nytt År allesammans!


Lite bilder från Juldagen hemma på Skönsmon tjyvade från systers blogg ;)

Juldans :)



Jag tycker om dig mycket kusin :)




Snygg tröja!    (eller hur mormor *ler*)



Tomteblossdax!




Och avslutningsvis mosters lilla prins - bli bra nu snart - Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0