Tomtenisse

...var lilleplutten i Måndags på dagis, så fin så! Alla barnen ställde upp sig & sjöng utanför dagis. Det var hemmagjorde lyktor i träden & efter gången, samt marchaller efter vägen :) Urmysigt!
Efter det tog vi en tripp till sporthallsbadet :) Oj va Wille är som en FISK i vattnet! Totalt orädd & bara älskar att bada :) Var så kul å se skroten *thihi*

Igår var en vanlig dag på arbetet - fast i Sthlm. Det var en lite skumpig resa till Sthlm igår morse pga både snö & blåst. På kvällen strosade jag runt lite på stan & fyndade faktiskt både till mig själv & lite julklappar :) Mormor hämtade Willeskrutt tidigare på dagis & vi är såå tacksamma för det!

Idag åt jag min favvolunch tillsammans med ngr kollegor från Svall - trevligt & gott! Vart ngt sen hem & det är väl inte så ovanligt när man flyger SAS ;) Väl hemma mötte en glad liten kille upp mig som har varit med först faster Johanna (som hämtade på dagis - TACK) & sen farbror Jens (tackar). För Peter var tvungen att åka till sjukhuset med Mikaela i eftermiddag då hon har så ont i magen & man misstänker blindtarmsinflammation :( Hon blir kvar över natten & man gör inget i nuläget. Konstigt tycker jag?! De e väl bara å ta bort "skiten", men det klart, är det något annat så är det ju dumt att göra ingreppet... Jajja, Peter kommer snart hem då Mikaelas mamma ska stanna med henne där uppe, så får vi väl höra mer imorgon.

Ha en skön dag!

  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0