John Blund - finns du?!

Go Afton!

Ja va säger ni, finns han denne John Blund? Jag längtar så in i baljan till Lördag & Söndag för det innebär KANSKE, FÖRHOPPNINGSVIS & NGR %:s större chans till att man får sova nån timme till ;) Speciellt nu när jag inte är kry så känner jag mig så trött i kroppen...

I Måndags lunchande jag som sagt med Anette & det var SÅ trevligt att ses & surra lite strunt! På kvällen (mellan taxiturerna *S*) var vi på Silvan & fyndade till vinden & den blivande renoveringen av källaren.

I Tisdags morse ville jag verkligen inte gå på jobbet.... var så tung i huvudet & det kändes som om jag hade feber :( Men kvinna som man är så pillar man i sig en alvedon & biter ihop - på gott eller ont?! Peter körde Wille till Mormor som skulle rå om honom hela dagen då Peter jobbat på bra uppe på vinden & ville fortsätta nu när han hade "farten uppe" :) . Direkt efter jobbet tog vi ytterligare en sväng på Silvan för att tjäna ngr kronor... Nu ryms ju allt, men när vi väl börjar i källaren så vete sjutton vart vi ska ha allt ;) Sent på kvällen hämtade vi plutten som haft de så bra med Mormor, Morfar & Linneá.

I går bestämde jag mig för att sitta hemma & arbeta då jag har ett enormt Niagarafall forsandes från näsa & ögon... e inte så kul att sitta på kontoret o fräsa & gråta ;) Även idag fick Wille vara med Mormor så vid lunch skjutsade jag dit honom & jag fick även lunch. Jens kom för att hjälpa Peter med lite tunga grejjer bla. Jag fick inte mycket gjort, så nu blir det nog nån sjukdag... WIlle har nu lärt sig att klappa händerna, fast det ser lite lustigt ut ibland *skratt*

Tack mamma & pappa för hjälpen med pluppen dessa dagar!

Idag har jag vart hemma & försökt ha lite koll på Wille då Peter & Jens shoppat på Bauhaus & grejjat på vinden igen. Har tyvärr samma fors från ögon & näsa idag me :( så fick ställa in en kompis-lunch o de e trist. TACK Jens för hjälpen! Rasmus har spelat innebandymatch ikväll å... de vann såklart ;)

Imorrn blir oxo en hemmadag, äter en massa apelsiner för att få i mig lite vitaminer (man kan ju hoppas *S*). Får väl se det positiva i att vara sjuk - får vara med plutten mer :)

I helgen händer väl inte så mycket om jag fortsätter vara krasslig, hade planerat att gå på SPA med mor & syster på söndag, men vi får se hur jag orkar med! Tur är att övriga familjen är friska!!!

Ja ni vet ju att nedan är favorit.... Syns de?! *ler*
   

Kommentarer
Postat av: Marléne

Hej gumman! Hoppas att du piggar på dig snart! Kram M

2009-02-08 @ 10:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0