Runt, runt...

Hej,

Jag tror det går runt runt bara... å då menar jag inte i knoppen *skratt* Eller jo lite då :) Utan nu är jag förkyld, funderade i morse på om jag skulle arbeta hemma, vara sjuk /kurera mig eller jobb. Stora sonen är ledig från skolan så njä, det blev jobbet. Hoppas jag står ut hela dagen idag... *snörvel*

I Lördags var jag & Wille på kalas hos grann kompis Ida som fyllde 1 år. Stränga mamman hade med majskrokar & smörgåsrån, för inte få Wille tårta än inte ;) Nikes mamma tyckte jag va duktig som stod emot *ler* Fast ska erkänna att Wille fick smaka lite, då Maria hade gjort barnmats pure (dessert) som ett lager emellan på tårtan & det äter han ju redan så okejdå :) Mikaela var i Nolbybacken med en kompis & Rasmus & Peter va på hockey. LillSis Nea kom förbi en sväng o hälsa på också på em. Kvällen var lugn, lite tacos till middag & mys i soffan. Kände ju redan i fredags att en ev förkylning var på G, så det var skönt att bara slappa.

I går var vi först på Skotercross SM, där träffade vi Judde & Kimmen med barn. Det var lite kallt, men friskt med riktig vinter tycker jag! Gjorde även i ordning lite mat åt Wille, så Peter bara kan plocka fram ur frysen, duktigt va?! ;)
Vi körde ut barna i kylan en sväng å, tänkt att det är så svårt att gå ut?! Men tror de hade lite skoj med "båtarna" iaf.
På kvällen begav vi oss till Alnö för att gratulera Linn som fyllt 12. Vi fick mycket smaskigt fika & Wille lekte med Lennon - eller tvärtom?! Killarna hade skoj iaf :) Usch, fam. Jonsson åker snart till mkt varmare breddgrader & jag är inte ett dugg avundsjuk - NOT!!! *ler*

Idag ska jag luncha med Anette, ska bli skoj då det var ett tag sedan sist. Måste hem med bilen till gubben först. Var inte så sugen att gå till jobb idag med halsont, snuva & 15 minusgrader ute ;)
Ikväll ska sonen träna (Mikis med) för första ggn, för nu är han frisk, så det blir det vanliga med att synka taxiresorna *skratt* Själv hoppas jag att få vila lite... så jag inte blir sämre, för ska till frissan imorrn & det vill jag inte missa för ALLT I VÄRLDEN :)

Ha en bra dag!

    Ida 1 år

   Går gärna me allt!

    Vinterbus!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0