Seeemesteeeer *tjihoo*

Hej nära & kära!

Idag är min sista arbetsdag på 5,5 vecka... gissa vad jag känner för den ledigheten?! *ler*

I Onsdags på lunchen var jag ju bara tvungen att slinka in på NK i Sthm igen :) Peter undrade om jag fyndat ngt till Wille på Tisdagskvällen, å det hann jag ju inte med då :) Men nu har Willeman lite "märken" han oxo :)
Kl 18.30 landade jag på Midlanda & taxin tog mig raka vägen hem till Haga. Där väntade gubbe & yngsta sonen på att vi skulle ta en prom ner på stan & få lite gatufestkänsla. Sagt o gjort, vi gick ner & testade käket i O´learys tältet... när det var min tur att beställa kom jag på att jag hade så lite pengar på mig & inte tog dom kort :/ Så det blidde bara en pommestallrik till mig! Meeeen... då kunde ju jag med gott samvete köpa min favvo - Langos - senare *ler* Vi gick runt & kikade lite, men så fort vi satte oss ner blev Wille arg *skratt* När vi bestämde oss för att ge upp & gå hem, DÅÅ somna plutten! Så vi vart kvar till kl 23 iaf! Mysigt att få känna på stadens happening litegrann! Vill passa på att tacka extrafarmor Mona för barnvakten då Peter jobbade under dagen!

Igår efter jobbet hade vi en dejt med chefen på Willes förskola som han ska börja på efter sommaren. Västergatans fsk. Wille STORMTRIVDES direkt! Han kastade sig över cyklarna ute på gården & väl inne sprang han runt & kikade på allt som fanns. Inte brydde han sig om oss ett dugg, så det känns som att inskolningen kommer bli en baggis :) Det var för övrigt en fin fsk med stora nyrenoverade lokaler, den har bara funnits i 3 år. På da´n hämtade Emma Rasmus, så han äntligen fick träffa lilla Petter som han längtat så efter! Å han & Eckeboy hade lekt & badat hela dagen! Verkar som alla kusinerna njutit hos SystraMi! TACK Emma!!!

Idag hoppas jag på att få gå hem en liten stund tidigare, men vi får se hur eftermiddagen flyter på. Är det fortsatt uppehåll ikväll kanske det blir en båttur... vem vet! En kollega kommer förbi jobbet med en bilbarnstol som syster ska få... Huur snällt som helst!! Syster ska tacka henne när hon är åter efter semester!

Imorrn blir det en heldag tillsammans med fam Jonsson på havets bölja är det tänkt! OM det är bra väder vill säga, annars få vi hitta på ngt annat! Wille ska få vara med farmor :) Det är tänkt att vi hämtar upp Terhi, Mats & Linn med båten på Alnön... sen får vi se hur lång dagen/kvällen/natten blir *ler* Det ska bli himla trevligt att umgås en hel dag, det var ett tag sedan sist!

Vad resten av helgen & veckan bjuder på beror väl på väder & vind... som sagt, vi älskar ju att åka båt, så vi hoppas på många timmar ute till havs med Chrissan!

Hoppas ni får en trevlig helg!!!

Här kommer lite bilder Rasmus tog i går hos Emma:
  Kusinerna :)

 Petter sover så sött!

 Erik skjutsar Rasmus på Bobby caren :)

 Storebror hjälper lillebror, så sött!!

 Så härlig bild på Erik Rasmus tagit!

 Alla små kusiner har haft denna stol :)


Avslutar med en härlig bild på Wille som en fotograf på Risösim tog & faster Åsa hittade den på deras hemsida :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va söt han är lille Petter. Ni verkar ha haft det jätte härligt och kommer att ha det härligt de näst kommande 5,5 veckorna Pernilla. Kanske en tur till sthlm? ;)

Ha en jätte bra semester.

Kram

//Åsa & Viktor

2009-07-03 @ 13:46:47
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Postat av: Terhi

Vi vill tacka så jättemycket för en trevlig vistelse på sjön, med o utan stora vågor =)



Hoppas vi kan ta det om igen framöver....



Kramar Fam Jonsson

2009-07-06 @ 21:11:03
Postat av: Johanna

Lyllos som har semester! Jag jobbar 1,5 vecka till..Längtar! Hoppas ni får en bra sommar med soliga dagar och mycke båt. Och att vi ses...;-)kom gärna förbi oss i Vaxholm!



KRam!

2009-07-07 @ 11:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0