Hoo hoo :)

Jorå, jag lever - haft lite mycket bara :) Så här kommer en uppdatering med bilder!

Torsdag före midsommar fick jag äntligen träffa min systers lilla sötnos Petter 1 dygn gammal... Ååhhh vilken sötnos han va! Såå himla lik sin storebror oxo! MYS på högsta nivå, för jag släppte han inte ur mina armar föränn vi for hem ;)

Midsommarafton firade vi hos fam Sjöholm i Grönviken då lilla pluttan Noomi skulle namnges. En mycket fin ceremoni hölls & vi fick höra vacker sång av Helene & Anna :) Det bjöds på god midsommarlunch & vi blev kvar hela kvällen / natten lång :) Peter fick för sig att hämta båten på em så det blidde havsvägen hem :) Tack Jenny & Erik för en jättetrevlig mmidsommarafton!

Midsommardagen spenderade vi på havets bölja såklart. Skottsund, middag på Piren & en kvällsöl på Holmö brygga = Kan en dag på havet bli bättre 'n så?!

Söndagen bjöd även den på en båttur, bogsering & storstäd av Chrissan.

Måndagen var vi först barnvakt till kusin Erik medans kusin Petter va på sjukhuset för lite koll. Småkillarna hade såå kul!
Resten av dagen spenderades på Bauhaus & i trädgården. Vi jobbade vidare med staket & grind vi håller på med, så lilla skrotungen inte kan smita så lätt ;)

Tisdagen innehöll en del förberedelser för Piteåresan. Vi hämtade även husvagnen vi fått låna av Peters arbetskompis.

Onsdag fm bar det av till Piteå. Efter en 7 timmar lång resa & 2 stopp var vi framme på Havsbadet. Och OJ va stort det va! Och va mycket grejjer för barn att aktivera sig med det fanns! Kimmen & Marlene som redan var där hade förberett middag så vi behövde i princip bara slå oss ner efter att förtältet var på plats - underbart :)

Torsdagen var solig men rätt blåsig. Vi tog ändå en sväng ner till stranden för att doppa oss. Gissa om Wille tyckte de va KUL!! Vi spelade golf/minigolf i deras häftiga anläggning & barnen roade sig i skeppet/leklandet.

Fredag steg vi upp i ottan för att titta på Rasmus första match i cupen Pite Summer Games som för övrigt är den näst största cupen som anordnas i Sverige... det var hela 64 lag anmälda i P96!!!! INTE LITE! Matchen slutade oavgjord.
Det var även en marknad i staden som vi besökte & strosade runt lite i centrum innan match nr 2 spelades som oxo slutade oavgjord. Kvällen bjöd återigen på grillning & umgänge med fam Hallin/Lindström :)

Lördag spelade Rasmus 3 matcher, kl 10, 14 & 19. Mellan matcherna solade & badade vi på stranden. Sista matchen förlorade Rasmus lag tyvärr... Å vi grillade till middag igen :)

Söndag kl 10 spelade Rasmus match om placering, så kl 10 stod vi på finalarenan. Av 64 lag kom de på 14:e plats, vilket jag tycker är riktigt bra gjort av dem! Efter det packade vi ihop & begav oss hemåt igen. Tack Kimmen & Marlene för ett par trevliga dagar tillsammans med er!

Igår jobbade jag & Peter fick äran att städa husvagnen *ler* På kvällen for vi till Tobbe & Terese för att tacka för lånet & lämna igen den!

Idag har jag vart i Sthlm på tjänsteresa, sitter nu på hotellrummet & är nöjd efter lite kvällshopping. Det var REA på NK & jag fyndade så klart :)

Imorrn kväll tar jag flyget hem & hoppas att jag orkar med en sväng ner på stan & Gatufesten!

Ja, thats alles folk! Nästa vecka går jag på en knappt 6 veckors lång härlig semester som jag ser fram emot... speciellt nu så här när man fick lite försmak på ledighet från förra veckan *ler* Så vi får väl se när nästa blog update blir!

Ha det BÄST så länge!

Söta kusin Petter bara 1 dygn gammal!

MIDSOMMAR BILDER:

Midsommarafton & Noomis namngivning ute i Grönviken

Midsommardagens båtäventyr (vi hjälpte Hasse oxo)

Kusinerna delar broderligt & Wille undrar va det är för en liten plutt på besök :)

Gissa om det va nån som tyckte att gegga va kul?!  :)

LITE PITE BILDER:

Husvagnsmys :)

Första dagen på stranden

KImmen leker med Wille i lekborgen!

Lilla Nike äe helt slut efter en dag fylld av äventyr:)

Mys & bus vid strandkanten :)

Japp här bodde vi :)

IFK Sundsvalls duktiga P96:or :)