Härliga REGN!

...ni kanske undrar om jag fått spunk som skriver sådan rubrik ;) Men är man allergisk så är man! Å de e jag nu - förbenade pollen! Men med regnet så lägger sig pollen:et till marken...

I Lördags tog jag & sönerna mina en prommis ner på stan för att titta på fotbollsskor (den stora sonen behövde *S*) Efter att lilla sonen fått sin skönhetssömn & ätit lunch for vi till Stadium Birsta för att kika på ett par fotbollsskor till *ler* Ungar! Släppte av Rasmus hos sin far då det är pappavecka & Wille o jag for hem till trädgården & pappan som kommit hem från lite fm-arbete. Jag planterade lite nya blommor i slänten vid garaget & Peter lade sten så inte jorden rinner ut (vi får väl besikta nu när det regnat *haha*) Blev fint/bättre än tidigare iaf :) Kvällen avslutades med grillning såklart!

Igår pysslade / städade jag på fm innan Wille & jag for på 6-års kalas. Lilla Demi fyller 6 år - Grattis stumpan! Efter det hälsade vi på hos mormor & morfar en sväng & hämtade upp lite skor till Wille en kollega lämnat av hos dem - vissa blir nog lille kusinens :) Pappan kom hem på kvällningen efter en arbetsdag igen så vi storhandlade & lagade lite storkok för att frysa in.

Idag har jag arbetat hemifrån pga 2 skäl. Allergi-fanskapet !!!! & Peter har besiktat Ådin så jag passade Wille under tiden. Vi har även haft henne på liten kontroll efter vårt lilla "missöde" förra veckan, men man kunde inte hitta nå fel... trodde bara att det var ngt datoriskt som hängt sig... Jaja, ingen gladar än vi :) Lite senare tänkte jag & Wille ta en sväng ner till City, köpa ögondroppar & de där fotbollsskorna sonen lade undan... måste hitta en tunn mössa till lilla sonen också.

Imorrn blire en lunch med Cissi, de va längesen & ska bli skojjigt & på kvällen ska mamma & jag titta på tyger till Willes rum.


Jag är rätt nöjd & titta på när mamman & pappan fixar blomster :)


Får se om 1 år när blommorna brett ut sig lite :)


Wille fick vara med tjejerna & leka med petshops!


Besök hos mormor & morfar!

Ha en skön vecka!

Kommentarer
Postat av: Stora lillasyster!

Hellu!



Lät ju bra det där med skorna ;-)!! Håller på med en påse till "vår" kusin oxå, tar väl med det på söndag..



Hälsa killarna!

Kramen!

2009-05-04 @ 19:27:42
URL: http://eriksmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så tjusigt det blev i slänten!! :-)

2009-05-04 @ 22:08:18
URL: http://www.gronviken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0