Långledigt...

...åh va skönt med 4 dagars ledighet!

Igår  på dagen var Wille med kusin Ecke eftersom pappan hjäpte dem med det sista på taket. Stackars "tjocka" syster var väl helt slut efter ett dags pass med busfröna :)
Efter jobbet for Wille & jag till Skönsmon för lite middag med mor & far. Efter det begav sig mamma & jag ut till blomsterbutikerna i Birsta medans Wille fick vara hemma & leka med morfar. Kikade på en massa blommor, men till slut bestämde jag mig för vad jag vill ha i mina krukor i år, så i helgen ska det planteras :) Morfar ringde vid en 19-tiden för Wille var såå trött & ville sova ;) Så vi skyndade hem, men svängde först förbi min snälla kollega som plockat ihop en kartong små kläder från deras barn, tack så mycket Thomas! Vi får se vad som blir till Wille & vad som går till kusinen som aldrig tittar ut! Tack för barnvakten pappa & tack för smakråden mamma :)

Idag blir det en lunch med en kollega, måste göra slut på restaurangchansen :) Peter ska väl arbeta ikväll med så vet inte vad Wille & jag ska hitte på...

I helgen ska jag som sagt plantera blommor, barnen kommer så det ska väl skjutsas på träningar o match kan jag tänka :) Peter ska visst jobba alla lediga dagar troligtvis... :(  Jenny har bjudit in till fika via sin blogg eftersom hon bakat en massa bullar så tänkte besök Grönviken någon dag *ler* Får se om Kickis & mina planer blir aktuella i helgen oxo ;)
Ska ni göra ngt roligt?!

Ha en skön helg!


Bildbevis från igår hemma hos syster (har snott bilden av henne)


Det blir lite pelargoner på altanen iår...


Och lite Lobelia




Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken härlig bild på kusinerna!!! Dem kommer ha så himla mkt skoj ihop.

Jaaaaa vore jättekul om ni kom ut på lite fika!!! Ser jag fram emot! :-)

kramisar

2009-05-20 @ 09:51:52
URL: http://www.gronviken.se
Postat av: Åsa

Härliga bilder!

Hälsa hem till hela familjen.

Trevlig helg!

Kram

Åsa& Viktor

2009-05-21 @ 19:58:56
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0