Back to normal

Hej cybervärlden!

Nu är vi snart åter i den normala vanliga vardagen... det känns skönt :)

Igår tog vi oss faktiskt en prommis ner till stan & lunchade med Jenny. Det blidde Thai... Mums! Efter det passade jag på att besöka lite butiker... man e ju inte så ofta på LaStada nuför tiden :) Så återigen fick både jag & Wille en härlig promenad i den friska luften.
På kvällen hängde jag med systeryster på lite barnklädesparty. Me&I, riktigt härliga färg glada kläder enligt min mening. Det blidde en tröja till skrutt!

Idag på förmiddagen besökte Wille & jag syster med systersöner. Wille & Erik tyckte det var SÅ kul att ses & leka. Emma gjorde även sin fantastiskt goda hemgjorda Sushi *slurp* Besöket var även i ett litet "förebyggande" syfte, då SNÄLLA syster ska vara barnvakt åt Wille på Måndag när dagis är stängt. Eftersom jag vabbat så många dagar nu, så kan jag bara inte vara ledig en dag till... Å Peter har lite svårt att vara hemma just nu på sitt jobb... På Måndagseftermiddagen åker även SNÄLLA lilla-lilla-syster ut till Alnö för att hjälpa till med alla bustrollen :)
Mikaela har idag åkt i väg på simtävling till Skellefteå över helgen & Rasmus kommer ikväll hem efter 2 veckor hos sin far pga sjukdomarna här hemma. Ska bli så härligt att få hem honom... tyvärr var han lite förkyld igen, bara å hålla tummarna att de inte blir värre!

På Lördagsmorgonen ska jag åka ut med SNÄLLA lilla-lilla-syster till Eon Arena då hon ska stå i kiosken för -96 laget & hon får en slant för besväret såklart :) Kanske kommer Ecke-Pecke på ett besök för att leka med Wille-Pille. På kvällen ska jag i min tur stå på Timrås parkering då det är hockey... (Kul å va hockey morsa *skratt*). Det är bara en 3-4 kioskuppdrag & en 4-5 parkerings uppdrag, förutom egna cuper, matcherna man måste stå i sekretariat på & andra uppdrag för att dra in pengar till laget.... Hmm, tacka vettja simning, de e LÅÅÅÅNGT ifrån så här mycket ideellt arbete!! Jajja, jag vet ju var jag har min tonåring för det mesta - får tänka positivt! Förutom det så ska Peter iväg på ngt med sin mor & familj på kvällen, så jag o pojkarna blir solo hemma!

Söndagen är än så länge oplanerad... skönt!

Har ni ngt skoj på schemat i helgen?!

Ha´re gott!


Snygging!!!!




Jenny roar Wille :)




Jag matar systersonen för första ggn *stolt*




Grabbarna läser bok!




Wille ger Petter nappen.... Sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0