Biverkningar...

... kan man få & det har nog stora sonen fått efter sin influensa vaccination igår :(

I Onsdags eftermiddag trillade jag som sagt dit på "ett litet hörn"... vart lite krass i magen ett par timmar, men åt igen senare på kvällen, så det var ingen större fara & definitivt ingen vintersjuka.

Igår var vi hemma för säkerhetsskull. Så jag hann byta till julgardiner, bytte ljuslyktor/dukar & satte upp julstjärnor i fönstren :) Så för första ggn på många år kommer det vara adventsstämning hemma I TID = till 1:a advent :) Det är lite mysigt juligt hemma nu, stämning! På kvällen for jag in till jobbet där vi skulle avtacka en kollega som gått i pension. Årets första glögg intogs = MUMS! & vi bjöds på god mat o dryck. Lite skojjig frågelek om penisonären & jag kom på 3:e plats av alla... duktigt av mig tycker jag :)

Idag är jag på jobbet *tjihoo* Tyvärr ligger Rasmus hemma i feber & ont i kroppen stackarn :( Så jag får fara hem på lunchen & titta till honom. Peter skulle sticka in huvudet o kolla till honom också när han är ute & far idag. Man vill ju se till så han får i sig vätska, min son reagerar tyvärr på hög feber med att "pjuka". Så imorse tog han alvedonbrus, gick bara ngr minuter så var det borta igen :( Han ringde nyss & berättade att han sprungit på toa igen, så efter det passade han på att ta lite alvedon igen... Hoppas det får stanna kvar. För får han ner febern, brukar "pjukningarna" ge med sig. Ikväll blir det nog en lugn hemmakväll bara.

Imorrn kanske vi får besök av kusin Ecke :) Å jag skulle vilja hinna med å besöka Oxstas julmarknad, har inte vart där tidigare, så är lite nyfis :) Då flera vänner bor där vill man ju se vad de hittet på! Peter ska jobba som funktionär i Timrå på simtävling, o Mikis ska tävla trots lite halsont - fick OK av doktorn! Vi får lite främmande av grannarna på kvällen = trevligt!

Söndag = oplanerad... vad tror ni om att ta in den förbenade studsmattan?! Börjar bli lite läge för det va... *skrattar* Ska se om jag kan flirta med Pet så han hjälper mig! Sen är det väl skyltsöndag på stan :)

Händer ngt skoj för er i helgen?
Sköt OM er!

MIN älskade gla skit  :)  :)  :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Söta gofisen. Hoppas att Rasmus blir kry snart och att familjen får vara frisk sedan. Hälsa till hela familjen. KRAM

2009-11-27 @ 23:21:31
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0