S U R

... ja de kan man minst säga att jag vart, speciellt i Söndags ;) Å de va på 'den där jag bor' me!

I fredags blev det lite matinköp & ett besök på ToysRus... De finns MYCKE leksaker :) Snabbmatsvarianten till middag & mys till Idol.

Lördagen  började med en kort visit på Timrås EON Arena & en introduktion av kioskuppdraget för lilla lilla syster. (Supertack)! Sen röjde vi lite vid garageinfarten för att fara på tippen å kasta. Rasmus var SÅ snäll & var barnvakt till skrutt i flera timmar!!! Resten av dagen spenderade jag ute i trädgården I REGNET & försökte få bukt på alla J-DRA löv! Plockade in utemöbler & funderade på hur sjutton jag ska på ner studsmattan... 'den där jag bor med' verkar inte vara ett dugg intresserad av att ta in den... Han tyckte de va viktigare att röja i snickarboden/förrådet. Ibland tänker vi olika. Efter det for jag ut till den där EON Arenan parkeringen igen för att frysa 2 timmar i regnet *brr* Snälla farfar o Mona kom & var barnvakt till skrutten (tack) då Peter for på galej! På kvällen var jag solo med grabbarna, så det blidde mys till en film i soffan med dipp & grönsaker *mums*

Då till varför jag vart så sur... 'han jag bor med' var ju som sagt på galej på Lördagen. Han ringer senare på kvällen (hör att han INTE var nykter, vilket jag inte förväntat mig heller iof) & säger att han tänkte gå ut en sväng - VIPS kommer min oro krypandes. Ja ni/de flesta vet ju redan att nätterna kan sluta lite olika & därav min oro. Kunde med andra ord inte somna förrän jag hörde att han kom hem runt en 3-tiden... Trött? Jo de va ja! Det är faktiskt riktigt jobbigt att när jag inte är med & "kan hålla koll" blir så himla orolig :( Tyvärr handlar det ju om tidigare erfarenheter - så det är svårt...

Söndagen började med att jag & sönerna for på Alnöbadet på fm med kusinerna... Oj va grabbarna hade skoj! Eftersom vi var snälla (tyckte jag) & lämnade pappan i lugn o ro för att nyktra till lite tills vi kom hem, kanske vi kunde ta tag i lite av det vi inte hann med under Lördagen (dygnets få ljusa timmar ni vet)... Men ack vad jag bedrog mig = S U R. 'Den där jag bor med' (får han nog heta ett tag till) placerade sig i soffan för resten av dagen/em/kvällen. Så jag gick ut själv i regnet & tog rett på det jag kunde å för att få ur mig lite av min aggression över detta ;)  Senare på em kom Eckepecke & lekte lite med WillePille...
Kl 21.00 knoppade jag... å de var nog ÅR sedan jag lade mig så tidigt :)

Igår arbetade jag på "mitt" kontor... ringt support för att få hjälp med min sablarns dator = det blir en ominstallation av kräket. Wille har varit hos moster Emma & även moster Linnea har vart där för att avlasta... Tack så mycket systra mii :) Efter att jag hämtat hem plutten for jag hem för att se hur min store pöjk mådde som gick hem från skolan... de har han nog aldrig gjort förut, så tror inte han "fejkar" hur han mår.
Skulle ha åkt till Sthlm idag, men då det är lite sjukdomar ibland projektmedlemmarna så blev jag hemma = skönt ;)

Idag får jag mina fönster RENA & FINA. Har lejt in en fönsterputsare & de kr är det värt att slippa detta tråkiga göra! Underbart :)

Så... då ska vi se om jag kan sluta S  U  R  A då *ler lite*
Ha en skön kväll friends!

   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0