VAB

Hej,

Är just nu hemma & vabbar med sonen. Är själv oxo lite krasslig så vi behöver nog vilan båda 2.

I Fredags fick vi trevligt middagssällskap i form av min kusin med sambo & dotter. Kvällen slutade rätt tidigt då vi hade 2 småttingar som var trötta, speciellt Wille som hade lite feber & orkade inte med så länge.

I Lördags var Wille pigg igen... ringde sjukvårdsupplysningen ändå för att se vad vi kan göra OM det nu skulle vara ögoninflammation. Iom att han var som vanligt så hängde jag med kusin en sväng på stan, behövde ändå göra lite ärenden :)
På kvällen var vi bjuden på middag ute i Grönviken tillsammans med fam Larsson. Vi fick ha lite koll på Wille så han inte var upp i de andra barna om han nu hade ögoninflammation... men så här i efterhand så tror jag det bara var en reaktion på förkylningen, för han var varken röd eller geggig i ögonen. I vilket fall bjöds vi på smaskig 3-rätters middag & god dryck ;) En mycket trevlig kväll hade vi!!! Snälla sväg Johanna (TACK) agerade chauförr åt oss & vi var faktiskt hemma i tid å de va skönt när man har en knodd som vaknar tidigt :)

I Söndags vaknade jag med halsont :( men tänkte att de va säkert för att man va på lite partajj kvällen innan ;) Påtade på här hemma samtidigt som jag torkade Willes snorig näsa. Är nog hans förkylning som "tagit om". På eftermiddagen åkte vi till Njr för att se Mikaela tävla. Det gick bra för henne som vanligt. Pratade även med sonen som hade haft en rolig helg i Övik med hockeylaget. De kom 7:a av 10 lag, helt ok med tanke på vilka lag de mötte. På kvällen kom pappsen för att grejja lite el här hemma :) TACK pappa!

Igår var jag hemma med både en snorig o hostig son & mig själv :) Tänkte att de är nog bäst att vara hemma & vila ordentligt, så vi blir friska nån gång.

Idag likadant... Bara det att Wille är mer hostig idag, så funderar på om jag ska göra ett besök på BVC imorgon för lite rådgivning. Ska såklart samtidigt passa på & väga o mäta han, de va inte igår :) Just nu är Wille med faster Malin en stund & egentligen borde man ju passa på å vila då... men... nja, ska nog städa lite :)

Hoppas ni är pigga & krya :)


 Zaga & Wille leker


 Jag myser med sötnosen Noomi


 Har jag inte cool tröja så säg ;)


   


 Natti natti Noomi...


  Vi försöker få Wille trött oxo *thihi*



Så här kul tycker Wille det är att vara på simtävling *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0