Barista

Goafton!

Nu har man spenderat kvällen på Barista med goa tjejer... HÄRLIGT!

Igår efter jobbet sprang jag en snabbis på stan, köpte ngr dagiströjor till sonen & sprang på en till liten present till kusin Petter som ska 'få sitt namn' på Söndag :) Resten av familjen tog en sväng till badhuset. GISSA om WillePille tyckte det var HELKUL att bada i bassäng?! Ja tror ni vet svaret :) När familjen väl kom hem & vi ätit middag var det en liten kille som var heeelt slut... ja den största i fam med ;) Pappan somna i soffan *hehe*

Idag har jag bokat hotellrum för vår Sthlms weekend i Oktober. Fick ett erbjudande på 30% rabatt från ett av de hotellmedlemskap jag är med i. Så jag, Peter, Maggie o Göran ska bo på flotta Clarion på Söder när vi ska ner & se NHL hockey :) Längtar!
Nästan direkt efter jobbet drog jag ner på stan för att möta upp Oxsta girlsen (Marroli, Hellen & Gotten) på Baristas mysiga fik. Där åt jag en smarrig macka & en fruktsmoothie :) MUMS! Vi pladdrade på ett par timmar & nu har vi en tjejfest inbokad senare i höst o de ska bli så trevligt!
Peter hade frågat Wille om han ville bada & han menade då i badkaret vilken Wille gör nästan varje kväll... då hade plutten gått till tvättkorgen & hämtat brorsans & pappans badbyxor *ler* Lillen, han ville till badhuset igen *söta*
Nu är det Rasmus tur att bli krasslig... han har ont i huvud o hals, så det fick bli träningsvila idag. Får se om han är piggare imorrn.

Imorrn var det planerat ett besök till Kina... men vi får se hur det blir nu när sonen är klen. Annars får vi skjuta upp det igen, tänk att vi aldrig får till en dejt inom rimliga tidsramar *haha*

Ha en skön fortsättning på veckan!


Här är jag med mina Oxsta bebjs på valborg :) Tyvärr saknas Marlene på bilden.



Wille gillar att dricka själv... tror de e faster Johanna som agerat fotograf :)



Wille älskar att få gräva i sanden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0