Börjar bli mitt "normala" jag igen!

Skönt... rösten är åter & jag börjar bli piggare igen! Är nu inne på mitt 2:a arbetspass.

I Tisdags var Wille helt slut efter en dag på dagis igen... lill stackar´n, det tär på de små krafterna för honom. Jag gjorde något jag längtat efter: Fläskpannkaka :) Åhh va gott det var, men lite kämpigt med plutten klängades runt benen hela tiden *S* Vi lyckades hålla killen vaken till strax innan åtta i alla fall. Jag städade & röjde lite hemmavid... vill ju att det ska se respektabelt ut i helgen ;) Å jag kojjade redan kl 22... var HUR slut som helst - kanske ett sätt för kroppen att säga ifrån *ler*

Onsdag morgon kl 06.00 slog WilleMan upp ögona *gäsp* Idag skulle jag jobba så Wille fick vara på dagis hela dan & det hade gått bra enligt pappan. Tyvärr sover Wille bara 1 timme där & det är på TOK för lite för en 1-åring :( Så vi överväger att han ska få sova i vagnen trots allt, eller att de får försöka söva honom 2 ggr. Men, vi ger det ett litet tag till för att se om han lär sig sova mer.
Pappan skulle hjälpa Richard med taket på kvällen så Wille & jag hälsade på kusin Ecke & Petter en stund. Å jag fick gosa med lilla sötnosen en stund som "pratade" massor me moster *stolt* Efter en gemensam kusindusch åkte vi hem till vällingen & Wille somnade som en stock kl 20. Själv fick jag ställa mig & ta rett på "den mess" som var i köket! Märkligt att männen bara lämnar efter sig................... Rasmus var på SCA cupen med sin far & kom hem lycklig över att Timrå vann med 5-2 :)

Idag sov Wille faktiskt till kvart i sju! Det behöver han! Å det gick bra att lämna på dagis som vanligt! Pappan skulle visst hjälpa nån ikväll me (Va ovanligt?!) så kanske gör vi ett besök till mormor & morfar.

Imorrn/i helgen kommer DISER tjejerna *tjihoo* ! Vi har ett litet problem, får se hur det blir med lillskrutten... Faster Johanna är visst väldigt sjuk & vi vill ju inte att Wille ska bli smittad då det var tänkt att han skulle vara med farmor Lör-Sön... Nån annan frivillig barnvakt ?!?! *ler* Så kanske han får följa med pappan till Vigge i helgen istället... För denna helg är helig för mig & mina väninnor :)
Krya på dig Johanna!

Ha en skön helg...

Å som sagt, bilder från mobilen kommer - håll ut!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Han kanske är lite för liten för en tur till Sthlm själv. Men snart så ;)

Hoppas att det löser sig.

Kramar

2009-09-03 @ 11:23:39
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Postat av: Terhi

Jag har min jobbarhelg så tyvärr =( kan jag inte ställa upp för Willeman.



Är det ok att vi kommer efter middagen på fredg, runt 18 och gratta storbarnen?



Kram Terhi

2009-09-08 @ 14:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0