Gotteligott fika

Hallå...

Va skönt med vanlig vardag *fniss* & snart har vi en helg på tu man hand :)

I går besökte jag en sjukgymnast för mina "ömmande" knän... tänkte att nu får jag domen = åldern :) Men ack så illa va de icke *puuh* Mina krämpor är faktiskt sk ungdomskrämpor & skall underlättas med benträning/övningar & ev inlägg i skor i framtiden... Men de tar vi då! Nu ska det börjas träna (i mån av tid)!

Snälla syster L hämtade Wille på dagis (TACK) då Pet jobbade. Efter lite middag började taxiresorna... Tur att de börjar/slutar sina träningar nästan samtidigt, så man kan ta dem "i samma veva" lixom. Wille plutt somnade såklart i bilen, inte så konstigt när man är fastspänd i en stol i närmre 1 timma :(

På kvällen hade vi lite namnsdagsfirandefika :) Det var ju Mikaelas dag igår! Jag hade köpt hem lite bakelser & annat gott fika. Å Mor o Far kom förbi & lämnade lite iordningsydda byxor till WillePlutt (TACK MAMMA!) å de stannade självklart på lite fika! Mikaela fick en liten slant av dem i namnsdagspresent & av oss fick hon ett par nya skor. Jag har inte vart med om en tjej som sliter ut skor som henne... hon är helt outstanding på det *skratt* Så nu med ett par nya "märkes skor" så hoppas jag de håller hela hösten ;)

Idag är jag taxichaffis ledig *tjihooo* = ingen träning för någon av barna så jag tänkte passa på att grädda pannkisar till midda - de va längesen! R & M får passa Wille under tiden då pappan i familjen jobbe. R& M ska för övrigt hämta Wille på dagis... de är sååå snälla me sin lillebror *love*

Imorrn efter arbetsdagens slut ska jag vara parkeringsinstruktör på Timrå matchen :) Så snälla faster J (TACK) hämtar Wille på dagis & är med honom tills jag kommer hem - ja ni förstår kanske varför - pappan jobbe ;) Sen ska det packas väskor - både till Wille & mig o pappan :)

För på FREDAG bär det av! En vuxen weekend i Sthlm med svärmor o "bonus-svärfar" för lite NHL hockey. St Louis - Detroit :) Tågresa, hotell, mys, stros på stan, goa middagar, mumsigt fika, trevligt sällskap & sovmorgon *ler* Kan det bli bättre?????
Willeplutt ska sysselsätta Mormor & Morfar i helgen, så de inte får för tråkigt på dagarna menar jag *fniss* Han är ju så stillsam o tyst min son... ;) De lär väl behöva semester efter 3 dar med skrotnisse! Men vi säger SUPERTACK i förväg & hoppas ni får ett par trevliga dagar ändå ;)

Har ni ngt spännande att se fram emot måntro???

Hej´rå


Syster tog en rätt fin bild på mig & Willeplutt på Petters dag :)



Likaså en på pappan & son...


Ja Morfar få va me på ett hörn å *ler* Här hämtar han busungen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0