Utan röst *suck*

Är hemma från arbetet idag med... har vart HELT utan röst nu i 2 dagar... igår fick jag inte ens fram ett pip! Idag är det väl liiiiiiite bättre, men de e inte mycket att hänga i julgran! Så bestämde att det är väl lika bäst att vara hemma & försöka vila rösten ordentligt idag med.

Igår hade jag en tid hos frissan & det var inte lika kul som det brukar vara att gå till frissan... jag kunde ju inte prata med hon :( Efter det gjorde jag ett besök på Rasmus skola för att träffa lärarna & det var ju samma sak här, svårt att ställa frågor när man inte har nån röst.... Jajja, fick ju ett ansikte till namnen i alla fall. På eftermiddagen hämtade jag Wille från dagis & vi tog en sväng till lekparken. Lagade till en renskavsgrytan med de färska goda kantarellerna vi fått av faffen Göran *super tack* Hade en trött o grinig unge klängandes runt benen, så det var skönt att pappan kom hem & "tog över"... Stackarn va såå himla trött efter lite sömn på dagis/natten & så lite snuva... Lillen!
Efter det gjorde jag en kort visit till Grönviken för att planera inför helgens DISER (tjej) träff. Jenny hade bakat mumsiga scones & vi drack te till det - perfekt för min hals! Ja, jag pratade inte så mycket då *ler* Men kunde nicka medstämmandes om jag så ville :)

Idag är jag hemma från arbetet för att vila rösten. Den va inte i särskilt mycket bättre skick än gårdagen, så lämnade Wille på dagis för att verkligen kunna vila. Så nu sitter ja här & uppdaterar lite... Snart blir det lite lunch & ska ta å se över änglatofflorna i hörnen här i hemmet innan jag tar hem busfröet från dagis ;)

Ha en skön vecka!

Bilder från lekparksbesöket igår efter dagis.....



Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahaha, jag tyckte du pratade på alldeles för mycket, din pratkvarn! Närå, bra att du är hemma och kurerar dig inför helgen!



Ha det så bra och vi seees snart!

2009-09-02 @ 11:07:17
URL: http://www.fyraben.com/Lava
Postat av: marlene

Vilken sötnos :)

2009-09-02 @ 19:27:15
Postat av: Johanna

njaa, jag har nog åkt på nå värre jag :( troligen svininfluensan.. legat i 40 graders feber nu ett tag :/ ont i hela kroppen och huvudet.. en riktig plåga kan jag lova dig!! fy :/

2009-09-02 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0