Happy Easter!!

... hoppas ni får en trevlig påsk helg med vila & en massa ägga :)


Själv ser jag fram emot en massa trevligheter i helgen & veckan som kommer:

* Mor (som idag är barnvakt ~ Thanks!) & far min, bjuder på middag ikväll *mums*

* Imorgon får jag äntligen snusa på Peters systers lilla Thea 2 månader :)

* Svärmora bjuder på middag *yummie*

* Jag ska träffa en gammal vän, Ia, hemma hos Leila ~ vilket var LÄNGESEN & ska bli kul!!!

* Vi drar till fjällen på Söndag *wiieeee* med fam Bergkvists i 5 hela dagar!

Det är vad jag har att se fram emot & längtar till :)

~~~~~~

Men innan dess så måste vi:

* PACKA till Wille som ska få vara hemma med först Farmor & Faffen, därefter Farfar & Mona, medans vi roar oss i fjällen! SUPER-DUPER tack till ER som ställer upp på oss :)

* PACKA till oss i övriga familjen & få med all skid/skoter utrustning :)

* Hinna byta lite påskägg med små kusinerna :)

~~~~~~

Men läget då? Jorå, Wille skrutt är fortfarande hemma, men är MKT piggare. Kan vara bra för honom att få vila från dagisbacillerna någon dag extra. Peter har ju vart hemma med honom de dagar jag huserat i Sthlm.

Idag åkte min store lille skrutt till Åland (alldeles själv - utan sin mamma *snyft*) på hockey cup. Han ringde just & berättade att de var framme vid färjan. Han har fått stränga order om att höra av sig kontinuerligt ;) Jag önskar honom lycka till & hoppas han har kul! Han kommer hem missinatta på Lördag, så det blir en tidig kväll för mamman som ska hämta honom i Timrå då :) Han hinner väl sova ngr timmar tills vi sticker på Söndag morgon *hihi* Tur han är ung!!


Nedan kommer en liten mix av bilder:


Från konferensen med jobbet:
 1 av 5 teamaktiviteter: Göra upp eld med tändstål & koka vatten :)
 Djup diskussion ;)
 Min bordskavaljer John
 Fick tyvärr 'däng' av PA i karaoke :(
 Svårt att välja låt ;)
 Jo, jag drack BARA vatten *leeer*



Lilla söta Thea som jag snart får träffa :)




Det var faktiskt 2 pojkar som tyckte det var KUL på motormässan *fniss*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0