Uppdatering i bilder

Hej vänner!

Ett tag sedan igen... så tar igen det med lite bilder.

Under dessa snart 2 veckor har jag ju äntligen fått träffat lilla Thea, ätit goda påskmiddagar med familjen, träffat goa vänner samt skidat & skotrat i Vemdalen med fam Bergkvists medans Willeskrot varit med bonusfarmor Mona.

Det var riktigt skönt att få hämta hem lillen efter alla dagar... Han var lite blyg för oss när vi kom till Lucksta, Mona var snäppet bättre än mamman å pappan för en liten stund *ler* Super Tack Mona!!!

I helgen har vi vart ute mycket i det fina vädret. Bytt däck, tvättat bil o däck, dammsugit Ådin, Rasmus har monterat ihop studsmattan (lite väl tidigt *S*), skottat snö på altanen inkl. en gång, samt tagit första fikat på vår altan i det underbara solskenet = för nu är våren på G :)

Just nu sitter jag kontoret i Sthlm & funderar på vad jag ska äta till middag i min ensamhet ;) Tufft bekymmer va?! *ler*

På Torsdag fyller min älskade lilla lilla syster hela 20 år!! Inte klokt vad tiden går... minns när hon var 6 år & blev stolt moster till Rasmus :) Herregud, det är snart 14 år sedan! Hoppas du får en FIN födelsedag KÄRA syster!! Ser fram emot smaskig mat *hehe*

I helgen drar jag iväg på tjejweekend till Västerås med D.I.S.E.R babesen :) Å det ska bli underbart & kul! Pappan & lille sonen får ha lite grabbhelg på tu man hand *fniss*

Återkommer väl med D.I.S.E.R status efter helgen :)

Så, då kommer lite pics från den senaste tiden...

   
Stolta kusiner med lilla Thea... å ja, okej då, Morbror Peter & jag med :)



 
Umgänge med Ia, Leila & Lena med familjer :)



 
Fam Hallin kom till vår fjällstuga på besök en kväll - trevligt!!




  
En av de härliga dagarna i backen... *mys på HÖG nivå*



 
Kimmen va så skysst å låna ut deras skoter till oss sp vi kunde åka allihop :)




  
Liten paus i "dalen" som stället kallas & barnen myser på skotra´n :)



  
Utsikt från Vargstugan på fjälltoppen & vi lapar sol efter våffel paus :)



 
Me and the kids - vilar benen i liften:)



 
Sådan mor - sådan son *ler*




Småtjejerna som raggade på killar på kvällarna *fniss*



  
Delar av vår inte SÅÅ pjåkiga stuga vi hyrde *ler*



  
Så här mysigt hade vi det i Söndags!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Näää fyyyy vad tråkigt! Fula bildr!

Mohahahaha



Jag är sååå avis! Ni ser ut att ha haft underbart! Nu räknar jag dagarna tills vi ses!



KRAM

2010-04-13 @ 22:11:22
URL: http://fyraben.bloggworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0