Våren är på G !!

Hej igen!

Vad har hänt sedan sist jag uppdaterade tro?! (förutom inlägget om guben min då)

Har vart på stan & käkat god middag med säljare o kollegor på jobbet :) Ja okej då, det blidde även ett par glas rött *mums*

Vi har gratulerat svägerska Malin på hennes födelsedag & vi fick se deras nya fina läga :) De bor nästan granne med oss, men det bästa är att de verkligen bor granne med Willes dagis *hehe* Gissa vad vi ska lära lilla skrot?! "Där bor farbror & faster, du kan gå hem till dem direkt efter dagis om du vill" ;)  ;)  ;)

Jag har vart på MaryKay (hudvård) party hos Scwestern. Å lille-scwestern var skyrrans & ställde upp som barnis till lille skroten :) Tack Linnea!!

Inhandlat garderob till hyresgästerna - Finally - efter 2 månaders väntan bara ;)

I helgen har vi börjat kratta i trädgården, påbörjat ombyggnation av bron/trappen till huset, grillat både korv & hamburgers, ätit ute på altanen, ungarna har studsat studsmatta i massor, R med polare har haft vattenkrig *brrrr*... Kusin Ecke har sovit över & killarna har både lekt i massor & "kivats" ;) Med andra ord har vi vart utomhus mest hela dagarna. Jag gjorde ett litet brejk i Söndags em för att baka lite.

Igår firade vi Peter & jag stoltserar med att jag bara bjöd på hembakt = Morotskaka, rulltårtebakelser, chokladkaka med grädde & snoddas :) E jag inte duktig så säg *ler* (Jag kan chockera ibland)

Här följer lite bilder då som vanligt...

 Wille hjälper mamma baka ;)


 Fika paus i sandlådan!


  
Liten kontrast, Wille & Nike skottar lite snö hos grannen medans jag krattar gräs & njuter av vårblomstren *hehe*



 Kusinerna busar på studsmattan


  Grovrengöring av busungar!


 SystraMi - En sån här vill Ecke att pappan ska köpa *hahahaha*


 Gick ju å sitta båda, men då kommer man ju inte åt alla roliga knappar ;)


 Jag vill ha en egen... tänker Wille :)


  Fika tajm med släkten!


 Wille kammar moster (med sopen *haha*)


 Wille är så duktig o hjälper pappan med presenterna...



Avslutar med denna vackra bukett som lilla Thea skickat till sin morbror :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0