Biljard

Hej där ute i cybern!

Nu är man åter på hemmaplan i lilla Sundsvall... det blir ju lilla när man jämför med Sthlm :)

Igår åt jag min favorit rätt Sushi till lunch. En kollega & jag smet över gatan till ett litet hak på Regeringsgatan. Vi mumsade i oss lunchen i vår s.k "Ljusgård" på kontoret i Sthlm. Det är en innegård med glastak & mycket ljusinsläpp, så det är riktigt trevligt att sitta där. Fick även sällskap av denna kollega på hemvägen, då vi båda reste med "det lilla" flygbolaget ;) Annars brukar jag ju flyga med "det stora".
Väl hemma gick jag igenom alla våra papper osv, vi ska träffa en bankman på Fredag & se över lite grejs... då vill de ha lite på fötterna. Skulle önska att det var lite mer 'ordning på torpet' när det gäller detta med pappar ;) För så är det inte & jag fick hålla på ett bra tag innan jag hittade det jag sökte...
Wille spenderade eftermiddagen hemma hos mormor & han har säkert matat "ficken" i akvariet :) Tack mamma!

Idag har man klätt upp sig lite :) Kjol & klackestövlar *ler* Min chef i projektet kommer upp till Svall idag med 2 andra medarbetare. Vi ska 'mötas' lite, vi lira lite biljard & kommer avsluta kvällen med en god bit mat tillsammans alla vi projektmedlemmar = trevligt värre!!
Vi har vår bil på årlig service & har då fått låna en bil som vi spekulerat lite på... men näe, inte denna gång heller tyvärr :( Nog för att Peter var lyrisk över allt lull-lull o lyx-grejs den hade, men vi är en för stor familj för den känns det som. Så har precis lämnat den till Peter, så han får ta adjö ;) när han ska lösa ut "gamla bettan". Det gör vi till en nätt liten summa på dryga 8' riksdaler *pjuh* Å det är med rabatt!! Det är nästan gratis att vara bilägare *hahaha*
Wille är sedan igår kväll med bonusfarmor i Lucksta & de har det säkert jättebra, dvs jag har inte ringt ;) Skönt att Wille får vara helledig från dagis. Tack Mona!

Imorrn är det fredag & helg *jippiie* Är lite trött av allt flängande & den dåliga sömnen, så det ska bli skönt. Vi ska som sagt till banken & vad det blir av det hela återstår å se ;) Blir även bjuden på lunch av jobbet då det är lunchmöte på "mitt" kontor :) Wille ska få vara med farmor & faffen efter lunchen. Tack Maggie & Göran!

Näe, ska nog ta o ladda inför matchen ikväll :)   ...hörs!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0