Nedrans feber :(

Wille är fortfarande sjuk. Inatt visade örontempen 41,6 grader & ska man vara realist ska man lägga på lite på dessa termometrar som inte alltid visar exakt :( När han pratar låter han som en gammal gubbe som har munnen full av mat = han är tjock i halsen. Snarkar som pappan sin, dvs en vuxen karl & det gör han inte normalt. Han vill inte äta, inte ens dricka upp vällingen imorse :( Lillstackarn!! Det som är bra är att han är duktig & dricka, men äta vägrar han... Igår kräktes han upp delar av alvedonet, så fick ge en supp lite senare, då gick faktiskt febern ner en del & han vart hysat pigg... men jag kan ju inte ge nästan dubbla doser till pojken heller... Jajja!

Igår var Pappan hemma med sonen så jag tog faktiskt en prommenad ner på jobbet (kontoret) & det var skönt. Jag kontaktade ett par som är intresserad av lgh & vi bestämde att de skulle komma hem till oss för att skriva kontrakt & prata detaljer. De ska få vara med & ha önskemål när det gäller tapeterna.
Kl 16.30 kom Helena & Daniel som de heter - så nu har vi hyresgäst *tjihoo*

Idag har vi precis pratat med vårdcentralen igen. Fått en ny tid efter inrådan av BVC. sa att jag kunde ju vänta tills imorrn, men vill inte riskera att helgen går & han fortfarande har feber, då vi nu är inne på 3:e dagen med HÖG feber. Får se vad de säger & råder mig att göra. Är lite orolig för min egen skull nu också... först då systers fest på Lördag & sen har jag bokat in Sthlmsresa till veckan (på min f-dag *haha*)... Jajja, inte så mkt att göra. Hoppas iaf jag får ngt svar av läkaren på VC idag!

Vem som blir hemma imorrn återstår & se... men det lutar väl åt Peter ;)


En bild från förra veckan när vi plcokade bort jul & Wille hjälpte till...



Även om man är sjuk måste man duscha, men gissa om han vart slut efteråt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0