Semester

Hello!

Jag tror att gubben vill på semester... då jag igår fick resecheckar av både honom & många av gästerna i födelsedagspresent :) De måste ju fått tipset från någon *ler* Så det får väl bli så & nu vet vi vad Peter önskar sig när han fyller år *hehe*

Torsdagskvällen var mycket trevlig. Vi spelade biljard & jag var faktiskt inte SÅ dålig som jag trodde :) Å roligt var det, vill jag göra igen!! Vi avslutade aftonen med en god bit mat på rest. Victoria.

fredagen satt jag på "mitt" kontor då vi hade ett möte med en bankman & kontors lunchmöte på jobb. Hade tänkt gå hem ngt tidigare men så blev det inte... ibland blir det inte som man tänkt :) Vi passade på att handla lite medans Wille var kvar hos farmor & faffen. Peter fixade middag & jag hämtade sonen på träning & vi gjorde den "stående punkten" på fredagar = hyrde film *ler*

Igår var stora städdagen eftersom det skulle komma lite gäster på fika. V tänkte att om vi säger att alla kan komma när det passar under eftermiddagen så kanske inte alla kommer samtidigt... men... ja... ni kanske kan gissa hur det slutade *hihi* Men finns det hjärterum så finns det stjärterum såklart. Tårtorna lyxade vi till det med & köpte på bageri :) Varför ska man krångla till det?! Tack så jättemycket alla, för bidrag till solresa & övriga braiga presenter jag fick!!
Vi bjöd in Jenny & Erik på "spontanmiddag" eftersom dom kom på em-fikat, tyckte vi att de kunde ju lika gärna stanna & umgås med oss på kvällen :) KUL att vi fick till det för en gång skull! Ingen märkvärdig 3-rätters eller så, men vi fick ses & snattra *ler* Å Wille & Noomi lekte bra ihop & hade riktigt roligt! När det var dags för Robinson bäddade vi ner Noomi i resesängen i Willes rum & Wille kojjade i sin säng! Smidigt, enkelt & bra för då fick de vixna lite vuxentid *thihi* Tack för en trevlig kväll fam Sjöholm!

Idag / nu har jag tyst & lugnt här hemma :) Sonen är på Timrå arenan & jag ska snart dit & kika på matchen, Peter släppte av honom på väg till ett jobb & Wille sover... jag njuter av tysnaden :) Imorse vart han lite brydd när inte Noomi läg kvar i sängen i hans rum = vart hade hon tagit vägen?! *sötnosen* Kan även berätta att nu har även Wille provat att snusa ;) Först kom han med dosan till Peter & sa "gott", sen kom han brun runt mun & sa "äckligt" *hahaha* Så vi fick lite fart för att tvätta av Wille, ge han lite mjölk & städa upp allt snus som låg över halva golvet... Vi hoppas nu att han inte vill prova igen ;)
Var meningen att vi skulle gratulera Alva i efterskott idag, men hon va lite risig i magen, så jag tror vi avstår ;) Skulle även vart hos Terhi ikväll på lite ansiktsbehandling, men det vart oxo inställt... Så va ska jag hitte på istället ;)

Imorrn börjar arbetsveckan igen... hoppas det händer ngt kul :)

Ha´re!

Lite bilder från gårdagen:


Wille är snäll & hjälper till å städa :)




Ngr av fikagästerna igår :)



Erik & Jens grejsar med verktygen ;)




Wille & farmor busar!!




Wille, Noomi & Ecke målar konstverk :)



Rutchkanan var poppis!




Lite mat i magen är aldrig fel!




Alla på Rasmus... skoj med bus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0