VAB

Hej på er!

Ja idag är jag hemma & VABBAR med min lille skrutt. Han har vart lite småfebrig till & från nu under helgen... Och igår kväll hade han lite feber igen. Han är hängig idag & vill inte äta, de har han inte velat göra på hela helgen :( Så ngt är inte bra, men han är ju inte så där sjuk som han brukar kunna vara (vilket är skönt), men det är svårare att "ta på" problemet :) Han har vart lite hård i magen också lillstackarn, så ska ta mig till affären & köpa lite plommon.

I Onsdags kväll var jag & uppvaktade min vän Jenny som fyllde år. Fick HUR gott fika som helst, som hennes man fixat (hon är lite bortskämd enligt mig) & Wille o Noomi röjde runt för fullt!! Tack för en trevligt kväll :)

I Torsdags for vi på Alnö badet tillsammans med fam Sjöholm. Wille & Noomi rockade loss i poolerna & det var såå trevligt! Gör vi om snart igen va?!  :)

I Fredags kväll besökte vi SystraMi för att se lite Ishockey... Eller rättare sagt Peter kollade in hockeyn :) Wille & Ecke lekte & hade sååå roligt som vanligt!! När vi skulle lägga barna tyckte jag Wille var lite varm, å jo, han hade lite feber :( men vi tänkte att det kanske berodde på allt bus...  Tack för en mysig kväll Scwester!!
Rasmus var fortfarande hängig, så vi mutade honom med att hyra ett Xbox spel när han inte kunde hänga med & se TIK... Stackarn var lite besviken :( De e inte ofta han är sjuk så här pass länge! Så nu hoppas vi han kryar på sig & kan åka på cup med hockey laget på Torsdag.

I Lördags hade vi hemmadag... Skickade iväg stora sonen till sin far, Mikaela var på Engelska skolan på ett test & for sen till en kompis för att sova över. Peter jobbade lite & Wille o jag var bara hemma & tog det lugnt. På kvällen hyrde vi lite film & fortsatte ta det lugnt :) På natten fick Wille feber igen, vi vaknade av att han satt å sjöng i sängen *skratt* de e ett litet tecken på att ngt är fel från hans sida :)

Igår morse mådde Wille bra igen ?! Ja iaf ingen feber. Vi for till mormor & morfar för att lämna sonens skidor på lite "underhåll" :) Åt lite lunch & Wille fick ta sin "nap" där. Mor kokade en massa blåbärs sylt som jag ska få *mums* Vi for även en snabbis på Birsta för att köpa underställ & å sånt till barna. Sen hälsade vi på Farmor & Faffen oxo. På kvällen var skrutt lite trött igen, så kollade tempen & jo... lite feber igen! Inte mycket, men ändå. Så det vara bara att planera för en VAB dag.

Idag är vi som sagt hemma. Wille har just nu ingen feber, men är hängig & sov redan kl 11, det är lite tidigt. Men så har vi ju sommartiden som ställer till det också ;) Måste ner på jobbet en sväng för att lämna lite påskägg från företagets sida & plocka hem datorn, då det är Sthlm imorrn som gäller.

Hoppas ni haft en händelserik helg!

Lite bilder från i Onsdags, Torsdags & Fredags :)

  Här kör vi på rosa  ;) 
  Å vi äter med HELA kroppen!!
  En dusch var ett måste :)


       Bus på alnöbadet !!



  Glass ÄR gott !!
  Här går det undan - jag klättrar på ALLT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0